تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
کد خبر : 11604

در ساخت مسکن، هدف اصلی رضایتمندی مردم است

در ساخت مسکن، هدف اصلی رضایتمندی مردم است

با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی و در جمعانبوه سازان مسکن در اصفهان مطرح شد؛ در ساخت مسکن، هدف اصلی رضایتمندی مردم است در جلسه ای که با حضور حبیب الله طاهر خانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و تعدادی

Print Friendly, PDF & Email

با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی و در جمعانبوه سازان مسکن در اصفهان مطرح شد؛

در ساخت مسکن، هدف اصلی رضایتمندی مردم است

در جلسه ای که با حضور حبیب الله طاهر خانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و تعدادی از اعضای انجمن انبوه سازان استان اصفهان برگزار گردید مسائل و مشکلات استان اصفهان در حوزه مسکن مطرح و مورد بررسی  قرار گرفت .

به گزارش  دنیای اسرار، طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص محله سازی و کم کردن ارتفاع ، جهت ارتقاء فضای شهری که از دغدغه های انبوه سازان در استان بود ، گفت : کم کردن ارتفاع ساختمان های مسکونی جزء نکات اصلی سیاست وزارتخانه در انبوه سازی های جدید است و همچنین با توجه به اینکه با محله سازی همه جنبه های یک محله از جمله مسکن ، خدمات و محوطه سازی مورد توجه قرار می گیرد و خروجی آن محصول بهتری خواهد داشت از سیاست محله سازی استقبال می شود .

وی در خصوص عدم هماهنگی دستگاه ها که منجر به کند شدن سرعت کار انبوه سازان می شود نیز اظهار داشت : شورای مسکن استان که به ریاست استاندار در هر استان تشکیل گردیده از جایگاه قانونی بالایی برخوردار است و تصمیمات آن برای همه دستگاه های دولتی فصل الخطاب و لازم الاجرا است .

از دیگر مشکلات انبوه سازان استان قانون منع پیش فروش واحد ها بود که مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید در این خصوص گفت :  قانون منع پیش فروش واحدها با توجه به تخلفاتی که قبلا صورت گرفته از طرف وزارت دادگستری تصویب گردیده است  و یک ظرفیت بزرگ اقتصادی کشور که حوزه مسکن می باشد را از کشور گرفته است و با شرایطی که الان در آن قرار داریم نیاز به اصلاح این قانون احساس می شود .

طاهرخانی ادامه داد : با توجه به ریسک سرمایهگذاری در ارز و طلا مردم به سمت خرید مسکن روی آورده اند و باید بتوانیم سرمایه های مردم را در این حوزه جذب کنیم .

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : اکنون با توجه به ظرفیت انبوه سازان استان ، وزارتخانه و شرکت عمران، این آمادگی وجود دارد که حدود ۳۵۰۰ واحد در مجموعه فولاد شهر ساخته شود.

وی اظهار کرد : مجموعه وزارت خانه و شرکت عمران آماده هستند که در حوزه مسکن مشارکت کنند و محصولی را بسازند که بتوان به آن افتخار کرد .

حمید رضا امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی نیز در خصوص ساخت مسکن در استان اصفهان گفت : مسکن مهر استان اصفهان جزو شاخص ترین پروژه های مسکن مهر در کل کشور است که تعداد زیادی از واحدهای آن توسط انجمن انبوه سازان استان اجرا گردیده است .

وی افزود : در ساخت مسکن باید طوری عمل شود که وضعیت میان انبوه سازان و مردم وضعیتی برد، برد باشد و همه در این جلسه یک هدف واحد را دنبال می کنند و آن هم  ایجاد رضایت و تسهیلات لازم برای خانه دار شدن مردم است .

امیرخانی اظهار کرد : در زمینه انبوه سازی در استان نباید فقط منتظر سیاست گذاری های دولت و وزارتخانه ماند باید با توجه به سابقه و تجربیاتی که انبوه سازان استان دارند خودشان ایده های مناسب جهت ایجاد رونق در بازار مسکن و کاهش بیکاری در جامعه ارائه دهند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان