تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 12238

حضور تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و خبرنگاران ورزشی در جمع فولاد مردان شرکت

حضور تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و خبرنگاران ورزشی در جمع فولاد مردان شرکت

حضور تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و خبرنگاران ورزشی در جمع فولاد مردان شرکت تیم ذوب آهن در آسیا نماینده ۱۴ هزار تلاشگر با همت است به گزارش دنیای اسرار:به مناسبت روز خبرنگار ، دکتر جواد محمدی عضو هیات مدیره ، احمد جمشیدی سخنگو و عضو هیات مدیره ، علی منصوریان سرمربی و اعضای تیم

Print Friendly, PDF & Email

حضور تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و خبرنگاران ورزشی در جمع فولاد مردان شرکت

تیم ذوب آهن در آسیا نماینده ۱۴ هزار تلاشگر با همت است

به گزارش دنیای اسرار:به مناسبت روز خبرنگار ، دکتر جواد محمدی عضو هیات مدیره ، احمد جمشیدی سخنگو و عضو هیات مدیره ، علی منصوریان سرمربی و اعضای تیم فوتبال بزرگ سالان ذوب آهن اصفهان و تعدادی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان ، ۵ مرداد ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان از خط تولید شرکت بازدید کردند .

علی منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار آتشکار ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت : بازدید تیم فوتبال از خط تولید باعث شد که اعضای تیم بدانند نماینده تلاشگرانی هستند که در سخت ترین شرایط مشغول به کار می باشند  . وی با اشاره به شرایط سخت کاری در صنعت فولاد و همت تلاشگران ذوب آهن در مصاف با مذاب ، گفت  : اعضای تیم فوتبال هم اکنون می دانند نه تنها نماینده کشور و استان هستند ، بلکه نماینده ۱۴ هزار تلاشگر ذوب آهنی با اراده پولادین هستند و در مسابقات آسیایی از هیچ همت و تلاشی فرو گذار نخواهند بود .

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه این بازدید با توجه به تاکید مهندس یزدی زاده مدیرعامل شرکت انجام شده است گفت : این بازدید پیش از بازی های آسیایی تیم ذوب آهن مقابل الاتحاد برگزار شد تا روحیه و انگیزه بیشتری در تیم ایجاد شود .

 وی ضرورت حمایت از تیم ذوب آهن اصفهان در بازی های آسیایی به  عنوان تنها نماینده کشور را یادآور شد و افزود : مایه افتخار من و بازیکنانم است که عضو تیمی هستم که با عرق جبین تیم فوتبال آن شکل گرفته است .

وی به نقش مهم خبرنگاران ورزشی در حمایت از تیم های ایرانی  اشاره نمود و گفت : تعامل بین رسانه ها و ذوب آهن اصفهان بسیار خوب و دو طرفه است و امید است همچنان تیم را حمایت کنند .

احمد جمشیدی سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز گفت : تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نماینده کشور در بازی های آسیایی است و با اقتدار در بازی های آتی حاضر خواهد شد .

همچنین قاسم حدادی فر عضو و کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان گفت : در بازدیدی که از خط تولید داشتیم با محصولات با کیفیت و شرایط کاری سخت آن آشنا شدیم و سعی خواهیم کرد با تمام توان در بازی های آسیایی حاضر شویم تا نتیجه دلخواه را بگیریم و باعث شادی فولامردان ذوب آهن شویم .

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه پیام تبریک سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز خبرنگار برای حاضرین قرائت شد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان