تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
کد خبر : 13168

هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان در رتبه سوم کشور قرار گرفت

هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان در رتبه سوم کشور قرار گرفت

هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان در رتبه سوم کشور قرار گرفت رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: مجمع سالیانه هیأت‌های کشور در خرداد ماه برگزار و هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان در رتبه سوم کشور قرار گرفت که نسبت به سال گذشته ۱۰ پله صعود داشته‌ایم. به گزارش دنیای اسرار:مسعود داوودی امروز در

Print Friendly, PDF & Email

هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان در رتبه سوم کشور قرار گرفت

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: مجمع سالیانه هیأت‌های کشور در خرداد ماه برگزار و هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان در رتبه سوم کشور قرار گرفت که نسبت به سال گذشته ۱۰ پله صعود داشته‌ایم.

به گزارش دنیای اسرار:مسعود داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان، در خصوص آخرین وضعیت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان اظهار داشت: مجمع سالیانه هیأت‌های کشور در خرداد ماه برگزار و هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان در رتبه سوم کشور قرار گرفت که نسبت به سال گذشته ۱۰ پله صعود داشته‌ایم.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان افزود: طبق نظر فدراسیون و طرح اداره کل ورزش و جوانان در حال برگزاری دوره‌های استعدادیابی هستیم، امسال در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ۲ نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله اصفهانی وارد نیمه‌نهایی مسابقات  شدند.

وی در خصوص کمبود باشگاه بولینگ و بیلیارد بیان کرد: در سطح استان کمبود باشگاه بیلیارد نداریم اما باشگاه بولینگ به دلیل افزایش تحریم‌ها و نبود امکانات اولیه در سطح استان کم است.

داوودی تصریح کرد: بازی‌های مقدماتی اسنوکر و پاکر بیلیارد در اصفهان برگزار شد که ۳ نفر از استان اصفهان جواز حضور به مسابقات نهایی را به دست آوردند؛ همچنین لیگ بانوان از ۲۵ شهریور به میزبانی اصفهان آغاز می‌شود.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در مورد لیگ بولینگ عنوان کرد: لیگ به صورت دوره‌ای در چهار استان گیلان، فارس، تهران و اصفهان برگزار می‌شود و اصفهان در آبان ماه میزبان مسابقات خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان