تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
کد خبر : 15894

رکوردشکنی فولاد مبارکه در تحویل محصول به تولیدکنندگان لوله و پروفیل کشور

رکوردشکنی فولاد مبارکه در تحویل محصول به تولیدکنندگان لوله و پروفیل کشور

رکوردشکنی فولاد مبارکه در تحویل محصول به تولیدکنندگان لوله و پروفیل کشور به گزارش دنیای اسرار:تحویل محصولات فولاد مبارکه به تولیدکنندگان لوله و پروفیل از سال۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۳۹۷ با ۱۲۰ درصد رشد از ۷۷۶ هزار تن به یک میلیون و ۷۰۹ هزار تن رسید. مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی فولاد مبارکه ضمن تأیید

Print Friendly, PDF & Email

رکوردشکنی فولاد مبارکه در تحویل محصول به تولیدکنندگان لوله و پروفیل کشور

به گزارش دنیای اسرار:تحویل محصولات فولاد مبارکه به تولیدکنندگان لوله و پروفیل از سال۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۳۹۷ با ۱۲۰ درصد رشد از ۷۷۶ هزار تن به یک میلیون و ۷۰۹ هزار تن رسید.

مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی فولاد مبارکه ضمن تأیید این خبر گفت: روند روبه‌رشد تحویل محصول به تولیدکنندگان لوله و پروفیل در سال رونق تولید و با هدف حمایت حداکثری از صنایع داخلی در نه‌ماهۀ سال ۱۳۹۸ نیز با ۲۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۷/۱ میلیون تن افزایش یافت.
محمد تاجمیر ریاحی با بیان این‌که حمایت از صنایع پایین‌دستی و تأمین مواد اولیۀ صنایع فولادی کشور با هدف توسعه و رونق تولید در کشور همواره از اهداف فولاد مبارکه بوده است، تصریح کرد: در همین خصوص این شرکت در سال‌های اخیر با افزایش ظرفیت و بهره‌مندی از توان حداکثری تولید به‌خوبی توانست هدف افزایش عرضۀ محصولات فولادی تخت به بازار و تأمین حداکثری تقاضای مشتریان را محقق کند.
وی افزود: شرکت فولاد مبارکه با افزایش عرضۀ محصولات خود به بازار داخل توانست مانع از واردات محصولات فولادی تخت و خروج بیش از ۴۰۰ میلیون دلار ارز در سال از کشور شود.
به گفتۀ مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی فولاد مبارکه این شرکت توانسته است در سال‌های اخیر علی‌رغم تمامی مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، روند رو‌به‌رشدی در تولید و تحویل محصولات فولادی داشته باشد و با تأمین حداکثری نیاز مشتریان خود، علاوه بر کاهش وابستگی به واردات کالا، نقش قابل‌توجهی در تداوم تولید شرکت‌های تولیدکنندۀ داخلی و همچنین افزایش صادرات محصولات نهایی داشته باشد.
ریاحی ادامه داد: در سال گذشته، با صادرات نزدیک به ۳۰۰ هزار تن لوله و پروفیل، رکورد جدیدی در صادرات محصولات لوله و پروفیل ثبت شد. این میزان نسبت به سال ۱۳۹۴ رشد ۱۰۰ درصدی داشته است. میزان صادرات این محصولات در هفت‌ماهۀ سال جاری نیز ۲۰۹ هزار تن افزایش یافته و با تداوم این روند پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به رکورد ۴۰۰ هزار تن برسد.
وی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی بهتر در روند صادرات کشور و با تأمین منظم و طبق برنامۀ شرکت‌های تولیدی، گام‌های ارزنده‌تری برای ارزآوری و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی برداشته شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان