تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
کد خبر : 16184

نیروها و تجهیزات امدادی شهرداری اصفهان در راه سیستان و بلوچستان

نیروها و تجهیزات امدادی شهرداری اصفهان در راه سیستان و بلوچستان

نیروها و تجهیزات امدادی شهرداری اصفهان در راه سیستان و بلوچستان به گزارش دنیای اسرار: سه اکیپ کامل ستاد سیل و رفع آب گرفتگی شامل ۳ خودرو که هر خودرو دارای دو پمپ بزرگ آب کش و دو پمپ لجن کش است، از سوی شهرداری اصفهان به سیستان و بلوچستان اعزام شد.  همچنین همراه با

Print Friendly, PDF & Email

نیروها و تجهیزات امدادی شهرداری اصفهان در راه سیستان و بلوچستان

به گزارش دنیای اسرار: سه اکیپ کامل ستاد سیل و رفع آب گرفتگی شامل ۳ خودرو که هر خودرو دارای دو پمپ بزرگ آب کش و دو پمپ لجن کش است، از سوی شهرداری اصفهان به سیستان و بلوچستان اعزام شد.

 همچنین همراه با اکیپ اعزامی از شهرداری اصفهان، لوله و اتصالات لازم، تجهیزات امدادی و خدمات رسانی، موتور برق، یک دستگاه جرثقیل، یک موتور پمپ قوی خودمکش و سایر وسایل و ادوات مورد نیاز مناطق سیل زده ارسال می شود.

با دستور ویژه شهردار اصفهان، اعزام نیرو و ارسال تجهیزات امدادی و موتوری به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان از سوی شهرداری اصفهان آغاز شد.

۱۳ نیروی امدادی شامل نیروهای متخصص و خدماتی نیز برای کمک رسانی اعزام می شوند. ۵ نیروی غواص هم با توجه به وضعیت استان سیستان و بلوچستان از سوی آتش نشانی اصفهان به این استان اعزام می شوند. دو خودروی امدادی آتش نشانی، تعدادی قایق، لباس غواصی و تجهیزات کامل امداد و نجات و خدمات آتش نشانی به همراه سایر وسایل به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان نیز اعزام خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان