تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
کد خبر : 16309

نشست مشترک مسئولین ستادهای ۱۹گانه انتخابات و هیأت اجرایی شهرستان با فرماندار اصفهان برگزار شد

نشست مشترک مسئولین ستادهای ۱۹گانه انتخابات و هیأت اجرایی شهرستان با فرماندار اصفهان برگزار شد

نشست مشترک مسئولین ستادهای ۱۹گانه انتخابات و هیأت اجرایی شهرستان با فرماندار اصفهان برگزار شد فرماندار اصفهان تأکید کرد: مجریان انتخابات باید ۸اصل مهم را در انتخابات، سرلوحه کار خود قرار دهند. به گزارش دنیای ا سرار:حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نشست مشترک مسئولین ستادهای ۱۹گانه شهر اصفهان و بخش مرکزی و

Print Friendly, PDF & Email

نشست مشترک مسئولین ستادهای ۱۹گانه انتخابات و هیأت اجرایی شهرستان با فرماندار اصفهان برگزار شد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: مجریان انتخابات باید ۸اصل مهم را در انتخابات، سرلوحه کار خود قرار دهند.
به گزارش دنیای ا سرار:حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نشست مشترک مسئولین ستادهای ۱۹گانه شهر اصفهان و بخش مرکزی و هیأت اجرایی شهرستان، اظهار داشت: اعضای هیأت اجرایی انتخابات، ازجمله منتخبین مردم هستند، که در انجام امور مربوطه و وظایف محوله همکاری و همراهی متعهدانه و دلسوزانه ای داشته اند و وجود آنان به روند توأم با سلامت و صلابت انتخابات کمک شایانی خواهد کرد.
فرماندار اصفهان افزود: از بدو انقلاب تاکنون، روند برگزاری انتخابات، یک روند تکاملی بوده و امروزه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت همه اقشار و آحاد مردم مهیاست که این مهم، نتیجه اجرای خوب و اقدامات سازنده همه دست اندرکاران انتخابات تلقی می شود.
سیستانی با بیان اینکه حوزه انتخابیه اصفهان دارای ۹۰۴ شعبه اخذ رأی است، اظهار داشت: از این تعداد شعبه اخذ رأی، ۷۸۹ شعبه در کلانشهر اصفهان و بخش مرکزی، ۱۱۱ شعبه در ۵ بخش دیگر شهرستان و ۴ شعبه اخذ رأی نیز متعلق به اقلیت های دینی (ارامنه، زرتشتیان و کلیمیان) است.
وی با اشاره به نام نویسی ۴۷۵ داوطلب شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان، عنوان کرد: از این تعداد، پس از انصراف، عدم احراز و رد صلاحیت داوطلبان، صلاحیت ۹۵ داوطلب تاکنون تأیید شده که لیست نهایی داوطلبانی که می توانند در عرصه انتخابات شرکت و به رقابت بپردازند تا چند روز آینده، در زمان قانونی مقرر مشخص و اعلام خواهد شد.
فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه مجریان انتخابات باید ۸ اصل مهم را در برگزاری انتخابات، سرلوحه کار خود قرار دهند، تصریح کرد: قانونگرایی و حرکت بر مدار قانون، برنامه ریزی، توجه به مدیریت دانش انتخابات، مستندسازی، سلامت انتخابات، عدالت و شفافیت انتخابات و همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات، ازجمله اصول مهمی است که مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید مورد توجه قرار دهند.
سیستانی ابراز امیدواری کرد: انشاء ا… با همکاری و همراهی خوب دست اندرکاران انتخابات، شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری باشیم.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان