تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 16345

سامد فرصتی مناسب برای ارتباط بی واسطه مردم و مسئولان است

سامد فرصتی مناسب برای ارتباط بی واسطه مردم و مسئولان است

سامد فرصتی مناسب برای ارتباط بی واسطه مردم و مسئولان است معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) مجرای ارتباطی برای طرحمشکلات و مسائل مردم از اقصی نقاط استان است که به مسئولان سطوح مختلف ارائه می‌شود. به گزارش دنیای اسرار، حیدر قاسمی پس از حضور در سامانه الکترونیکی

Print Friendly, PDF & Email

سامد فرصتی مناسب برای ارتباط بی واسطه مردم و مسئولان است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) مجرای ارتباطی برای طرحمشکلات و مسائل مردم از اقصی نقاط استان است که به مسئولان سطوح مختلف ارائه می‌شود.

به گزارش دنیای اسرار، حیدر قاسمی پس از حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) اظهار داشت: این سامانه فرصت، ظرفیت و فضای مناسبی است که افراد می‌توانند از دورترین نقاط استان مسائل خود را طرح کنند. معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: مدیران و مسوولان علاوه بر برنامه‎‌های ملاقات عمومی هفتگی خود پیشگام شدند تا از تیر امسال اولین برنامه ارتباط مستقیم مردمی با گروه‌ها و توده‌های مردم را برقرار کنند و مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران مکلف شدند تا با هماهنگی دفتر ارتباط مردمی و رسیدگی به شکایات استانداری این برنامه برقرار شود. وی اضافه کرد: تاکنون اکثر فرمانداران و مدیران استانی به صورت مستقیم در این ارتباط مردم و دولت حضور پیدا کردند این در حالیست که تا به حال ۵۰ برنامه ارتباط مستقیم برقرار شده است. قاسمی با اشاره به درخواست‌های مردم تصریح کرد: خواسته‌های افراد در راستای دستگاه‌های اداری و اجرایی است که بخشی از این موارد در حوزه‌های خدماتی صورت می‌گیرد. وی با اشاره به حضور خود در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت اظهار داشت: ۲۰ تماس موفقی که من با افراد مختلف داشتم بیشتر مطالبی در حوزه‌های اجتماعی، عمرانی و مسائل با شهرداری و خدمات رسانی مطرح شد همچنین در حوزه سیاسی فرمانداری‌ها هم مواردی داشتیم. قاسمی ادامه داد: بخشی از درخواست‌ها در راستای تسهیل فرآیندهاست که ضرورت دارد فرآیندها اصلاح و سرعت بیشتری پیدا کند زیرا از نظر مردم تسهیل فرآیندها موضوعی مهم است. وی ابراز امیدواری کرد که با این اقدام تمامی مدیران حضور پیدا کنند و از این طریق علاوه بر ماموریت‌های روزمره و وظایف ذاتی، تسریع بخش حل مشکلات مردم باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان