تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 16345

سامد فرصتی مناسب برای ارتباط بی واسطه مردم و مسئولان است

سامد فرصتی مناسب برای ارتباط بی واسطه مردم و مسئولان است

سامد فرصتی مناسب برای ارتباط بی واسطه مردم و مسئولان است معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) مجرای ارتباطی برای طرحمشکلات و مسائل مردم از اقصی نقاط استان است که به مسئولان سطوح مختلف ارائه می‌شود. به گزارش دنیای اسرار، حیدر قاسمی پس از حضور در سامانه الکترونیکی

Print Friendly, PDF & Email

سامد فرصتی مناسب برای ارتباط بی واسطه مردم و مسئولان است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) مجرای ارتباطی برای طرحمشکلات و مسائل مردم از اقصی نقاط استان است که به مسئولان سطوح مختلف ارائه می‌شود.

به گزارش دنیای اسرار، حیدر قاسمی پس از حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) اظهار داشت: این سامانه فرصت، ظرفیت و فضای مناسبی است که افراد می‌توانند از دورترین نقاط استان مسائل خود را طرح کنند. معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: مدیران و مسوولان علاوه بر برنامه‎‌های ملاقات عمومی هفتگی خود پیشگام شدند تا از تیر امسال اولین برنامه ارتباط مستقیم مردمی با گروه‌ها و توده‌های مردم را برقرار کنند و مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران مکلف شدند تا با هماهنگی دفتر ارتباط مردمی و رسیدگی به شکایات استانداری این برنامه برقرار شود. وی اضافه کرد: تاکنون اکثر فرمانداران و مدیران استانی به صورت مستقیم در این ارتباط مردم و دولت حضور پیدا کردند این در حالیست که تا به حال ۵۰ برنامه ارتباط مستقیم برقرار شده است. قاسمی با اشاره به درخواست‌های مردم تصریح کرد: خواسته‌های افراد در راستای دستگاه‌های اداری و اجرایی است که بخشی از این موارد در حوزه‌های خدماتی صورت می‌گیرد. وی با اشاره به حضور خود در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت اظهار داشت: ۲۰ تماس موفقی که من با افراد مختلف داشتم بیشتر مطالبی در حوزه‌های اجتماعی، عمرانی و مسائل با شهرداری و خدمات رسانی مطرح شد همچنین در حوزه سیاسی فرمانداری‌ها هم مواردی داشتیم. قاسمی ادامه داد: بخشی از درخواست‌ها در راستای تسهیل فرآیندهاست که ضرورت دارد فرآیندها اصلاح و سرعت بیشتری پیدا کند زیرا از نظر مردم تسهیل فرآیندها موضوعی مهم است. وی ابراز امیدواری کرد که با این اقدام تمامی مدیران حضور پیدا کنند و از این طریق علاوه بر ماموریت‌های روزمره و وظایف ذاتی، تسریع بخش حل مشکلات مردم باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.