تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۱۷
کد خبر : 16386

امدادرسانی نجاتگران هلال احمراصفهان به بیش از ۴۹۰ حادثه دیده ناشی از برف و کولاک

امدادرسانی نجاتگران هلال احمراصفهان به بیش از ۴۹۰ حادثه دیده ناشی از برف و کولاک

بر اثر بارندگی های  ۲۴  ساعت گذشته در استان اصفهان صورت گرفت : امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به بیش از ۴۹۰ حادثه دیده ناشی از برف و کولاک سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۴۹۹ حادثه دیده ناشی از برف و کولاک در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد . به

Print Friendly, PDF & Email

بر اثر بارندگی های  ۲۴  ساعت گذشته در استان اصفهان صورت گرفت :

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به بیش از ۴۹۰ حادثه دیده ناشی از برف و کولاک

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۴۹۹ حادثه دیده ناشی از برف و کولاک در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد .


به گزارش دنیای اسرار ؛ علی محمد هاشمی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان و بارش رحمت الهی در جاده ها و محورهای مواصلاتی گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته ، به ۴۹۹ نفر از هم استانی های عزیز در مناطق غرب ، جنوب و بخش هایی از منطقه شرق استان که بر اثر بارندگی دچار حادثه شده بودند ، امدادرسانی انجام شده است .

وی افزود : بر اثربارش برف در شهرستان های فریدن ، فریدونشهر ، چادگان ، خوانسار ، گلپایگان ، سمیرم، شهرضا و نایین و گرفتار شدن تعدادی از مسافرین ، تیم های عملیاتی این جمعیت با امداد رسانی و جابجایی افراد و توزیع اقلام امدادی اقدام به امدادرسانی به آنها کرده و نیز تعداد ۴۲۳ تن از مسافرین گرفتار در برف اسکان اضطراری داده شدند .

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان بار دیگر به هم استانی های عزیز توصیه کرد در هنگام بارش برف و یخبندان حتی المقدور از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و از مسافرین و رانندگانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی را دارند خواست باتوجه به شرایط جوی و بارندگی های آتی از ایمنی خودرو خود مطمئن شده و با خود زنجیر چرخ و اقلام غذایی و البسه کافی همراه داشته باشند و توصیه های ایمنی رانندگی در برف ویخبندان را رعایت کنند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان