تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۰۳
کد خبر : 16734

امام جمعه اصفهان: حضور در انتخابات عبادت است

امام جمعه اصفهان: حضور در انتخابات عبادت است

امام جمعه اصفهان: حضور در انتخابات عبادت است به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: حضور و مشارکت در انتخابات عبادت است و نباید آن را غلط انجام دهیم بلکه باید به درستی و با آگاهی در آن شرکت کرد. حضرت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد

Print Friendly, PDF & Email

امام جمعه اصفهان: حضور در انتخابات عبادت است

به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: حضور و مشارکت در انتخابات عبادت است و نباید آن را غلط انجام دهیم بلکه باید به درستی و با آگاهی در آن شرکت کرد.

حضرت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر اصفهان با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) افزود: هر فردی که به سن رای، رسیده وظیفه شرعی دارد با تحقیق نماینده‌ای مومن و توانمند در انتخاب صلاح مردم را انتخاب کند.
وی با اشاره به اینکه باید کسی را انتخاب کرد که خدمتگزار این جامعه نمونه جهانی باشد تصریح کرد: معتقدم مردم در انتخابات دوم اسفند پرشورتر از راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پای صندوق‌های رای حاضر شده و برای خود وکیل اتتخاب می‌کنند.
امام جمعه اصفهان اظهارداشت: حضور مردم به ویژه اصفهانی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پرشورتر از سال‌های گذشته بود و مشارکت گسترده آنان در چنین راهپیمایی‌هایی همواره برای دشمنان نظام بسیار مایوس‌کننده است.
وی یادآور شد: شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه به شدت سعی بر جداسازی مردم و نظام دارند غافل از اینکه مردم به این نکته رسیدند که میان افراد و حکومت اسلامی فرق قائل شوند و خطاها و اشکالات افراد مسوول را پای حکومت نگذارند.
حضرت آیت الله طباطبایی‌نژاد درباره بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: در چهار دهه پس از انقلاب در هفت محور بیانیه گام دوم انقلاب به ویژه در عرصه علم و فناوری، معنویت و اخلاق به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌ایم.
وی اضافه کرد: عدالت اجتماعی در سال‌های پس از انقلاب در زمینه‌های مختلف افزایش یافته است و اکنون روستاهای کشور نیز از نعمت‌های راه، بهداشت، آب و برق و ارتباطات برخوردارند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان