تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 17225

کشف ۱۱۹ کیلو تریاک در اصفهان

کشف ۱۱۹ کیلو تریاک در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدراستان از کشف ۱۱۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک و دستگیری ۴ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد. سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان “مبارکه” مطلع شدند سوداگران مرگ

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدراستان از کشف ۱۱۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک و دستگیری ۴ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان “مبارکه” مطلع شدند سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای از شرق کشور به اصفهان می باشند که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: در این رابطه ۳ خودروی سبک از قاچاقچیان شناسایی و طی عملیاتی غافلیگرانه متوقف شدند که در بازرسی از ۲ خودرو ۱۱۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از خودروها راه پاکن و ۲ خودروی دیگرحامل محموله افیونی بودند بیان داشت: در این عملیات ۴ سوداگر مرگ نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با ابر آسیب اعتیاد و سوداگران مرگ مقابله می کند و اجازه جولان به اینگونه افراد هرگز داده نخواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان