تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر : 17242

قرائت غیر حضوری کنتور گاز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

قرائت غیر حضوری کنتور گاز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی ماموران برای خواندن کنتور گاز مراجعه حضوری ندارند و مشترکین خودشان ارقام کنتور را اعلام نمایند و مردم حتی الامکان از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری کنند. سید مصطفی علوی، افزود: در همین راستا دو روش

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی ماموران برای خواندن کنتور گاز مراجعه حضوری ندارند و مشترکین خودشان ارقام کنتور را اعلام نمایند و مردم حتی الامکان از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری کنند.

سید مصطفی علوی، افزود: در همین راستا دو روش الکترونیکی ارائه خدمات از راه دور برای اعلام ارقام کارکرد کنتور گاز مشترکین شامل پیامک، سامانه تلفنی در نظر گرفته شده است.

علوی،بیان داشت: مشترکین می‌توانند پس از اعلان پیامکی شرکت گاز ، از طریق سامانه‌ تلفنی گویا به شماره  ۳۸۱۹۴ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۱۹۴ برای ثبت کارکرد کنتور خود اقدام نمایند.

وی، اضافه کرد: برای حذف حضوری قرائت کنتور، در جهت رعایت موارد بهداشتی شیوع ویروس کرونا و کاهش دامنه ارتباطات، مشترکین عزیز می بایست با این شرکت همکاری نموده و کارکرد کنتور خود را مطابق فرمت؛ از سمت چپ (ارقام مشکی رنگ کنتور*شماره اشتراک*۳) به شماره ۳۰۰۰۳۱۹۴پیامک نمایند و یا با تماس با شماره تلفن ۳۸۱۹۴ اعلام کنند.

لازم به ذکر است، مشترکین عزیز در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهام، می توانند با اداره گاز شهرستان خود تماس بگیرند و همچنین جهت ثبت شکایت به سامانه رسیدگی به شکایات(CRM ) در وب سایت شرکت مراجعه نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان