تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 17794

ساخت و نصب کات اوت سه زمانه توسط شرکت توزیع برق استان اصفهان

ساخت و نصب کات اوت سه زمانه توسط شرکت توزیع برق استان اصفهان

به گزار ش دنیای اسرار:کات اوت سه زمانه با هدف کاهش خاموشی‌های گذرا و نیز کاهش زمان رفع خاموشی ها با همکاری دو جانبه شرکت توزیع برق استان اصفهان و یکی از تولید کنندگان تجهیزات برقی بومی استان تولید و به مرحله نصب آزمایشی رسید.  آقای مهندس استکی معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت با

Print Friendly, PDF & Email

به گزار ش دنیای اسرار:کات اوت سه زمانه با هدف کاهش خاموشی‌های گذرا و نیز کاهش زمان رفع خاموشی ها با همکاری دو جانبه شرکت توزیع برق استان اصفهان و یکی از تولید کنندگان تجهیزات برقی بومی استان تولید و به مرحله نصب آزمایشی رسید.

 آقای مهندس استکی معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت با بیان این خبر افزود: این تجهیز با الگوبرداری از نمونه خارجی آن و البته بدون دسترسی به نمونه خارجی و صرفاً با الگوبرداری از تصاویر عملکردی آن طراحی و تولید گردید.

 نحوه عملکرد تجهیز بدین شکل است که برای هر سه فاز المنت پیش‌بینی شده است در ابتدا المنت اول در مدار است و دو المنت دیگر به صورت رزرو قرار دارند و به محض وقوع خطای گذرا و سوختن فیوز اول فیوز دوم بلافاصله در مدار قرار خواهد گرفت و به همین ترتیب در فالت گذرای بعدی فیوز دوم می سوزد و فیوز سوم مسیر جریان را برقرار خواهد کرد. این تجهیز که مراحل طراحی و تولید نسخه نهایی آن حدود ۶ ماه به طول انجامید با هدف کاهش اثرات نامطلوب خاموشی‌های گذرا و کاهش تردد پرسنل حوادث و اتفاقات جهت تعویض فیوز المنت و همچنین کاهش زمان بازیابی شبکه تولید شده است و در حال سپری نمودن دوره نصب آزمایشی بر روی شبکه می باشد و انشاالله در آینده نزدیک و پس از اخذ بازخورد ها در تیراژهای بالا تر هم است مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان