تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 17838

طرح ۵۵+۵ ویژه ماه مبارک رمضان

طرح ۵۵+۵ ویژه ماه مبارک رمضان

طرح ۵۵+۵ همراه اول، هر سال در ماه مبارک رمضان ، ویژه مشترکین همراه اول و برقراری تماس های درون شبکه قابل استفاده می باشد . به گزارش دنیای اسرار: مهندس بهنام میرزا در برنامه رادیویی چتر ارتباط در خصوص طرح ویژه ۵۵+۵ ماه مبارک رمضان بیان داشت : مشترکین همراه اول می توانند با

Print Friendly, PDF & Email

طرح ۵۵+۵ همراه اول، هر سال در ماه مبارک رمضان ، ویژه مشترکین همراه اول و برقراری تماس های درون شبکه قابل استفاده می باشد .

به گزارش دنیای اسرار: مهندس بهنام میرزا در برنامه رادیویی چتر ارتباط در خصوص طرح ویژه ۵۵+۵ ماه مبارک رمضان بیان داشت : مشترکین همراه اول می توانند با ثبت‏ نام در این طرح، در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس خود با خطوط همراه اول، پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان تماس، به صورت رایگان مکالمه نمایند.

رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار افزود : این طرح شامل کلیه مشترکین فعال ( دائمی و اعتباری ) می باشد و مخاطب آنان در برقراری تماس مشترکین دارای تلفن ثابت ، تلفن های دارای سیم کارت های دائمی و اعتباری را شامل می گردد .

میرزا در خصوص چگونگی فعالسازی این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان اظهار داشت : مهلت زمانی شرکت در این طرح تا پایان روز ۹۹/۳/۳ می باشد و مشترکین برای شرکت در این طرح می بایست کد دستوری #۴۲۱۱۰ را شماره گیری نمایند.

وی در پایان افزود :. فعالسازی این طرح برای مشترکین هیچ هزینه اضافه ای به همراه ندارد و چنانچه طول تماس مشترک به کمتر از ۵ دقیقه رسد ، هزینه مدت مکالمه بر اساس تعرفه های مصوب محاسبه می گردد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان