تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 17838

طرح ۵۵+۵ ویژه ماه مبارک رمضان

طرح ۵۵+۵ ویژه ماه مبارک رمضان

طرح ۵۵+۵ همراه اول، هر سال در ماه مبارک رمضان ، ویژه مشترکین همراه اول و برقراری تماس های درون شبکه قابل استفاده می باشد . به گزارش دنیای اسرار: مهندس بهنام میرزا در برنامه رادیویی چتر ارتباط در خصوص طرح ویژه ۵۵+۵ ماه مبارک رمضان بیان داشت : مشترکین همراه اول می توانند با

Print Friendly, PDF & Email

طرح ۵۵+۵ همراه اول، هر سال در ماه مبارک رمضان ، ویژه مشترکین همراه اول و برقراری تماس های درون شبکه قابل استفاده می باشد .

به گزارش دنیای اسرار: مهندس بهنام میرزا در برنامه رادیویی چتر ارتباط در خصوص طرح ویژه ۵۵+۵ ماه مبارک رمضان بیان داشت : مشترکین همراه اول می توانند با ثبت‏ نام در این طرح، در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس خود با خطوط همراه اول، پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان تماس، به صورت رایگان مکالمه نمایند.

رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار افزود : این طرح شامل کلیه مشترکین فعال ( دائمی و اعتباری ) می باشد و مخاطب آنان در برقراری تماس مشترکین دارای تلفن ثابت ، تلفن های دارای سیم کارت های دائمی و اعتباری را شامل می گردد .

میرزا در خصوص چگونگی فعالسازی این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان اظهار داشت : مهلت زمانی شرکت در این طرح تا پایان روز ۹۹/۳/۳ می باشد و مشترکین برای شرکت در این طرح می بایست کد دستوری #۴۲۱۱۰ را شماره گیری نمایند.

وی در پایان افزود :. فعالسازی این طرح برای مشترکین هیچ هزینه اضافه ای به همراه ندارد و چنانچه طول تماس مشترک به کمتر از ۵ دقیقه رسد ، هزینه مدت مکالمه بر اساس تعرفه های مصوب محاسبه می گردد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.