تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر : 18124

پست ۴۰۰ کیلوولت هسنیجه برقدار شد

پست ۴۰۰ کیلوولت هسنیجه برقدار شد

با اعتباری معادل ۳۰۰ میلیارد تومان پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت هسنیجه یکی از پروژه های مهم و زیربنایی صنعت برق اصفهان برقدار و وارد مدار شبکه سراسری  شد. به گزارش دنیای اسرار: این پست در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار با دو قسمت ۴۰۰ و ۶۳ کیلوولت در مجاورت شهرک بزرگ صنعتی اصفهان قرار

Print Friendly, PDF & Email

با اعتباری معادل ۳۰۰ میلیارد تومان پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت هسنیجه یکی از پروژه های مهم و زیربنایی صنعت برق اصفهان برقدار و وارد مدار شبکه سراسری  شد.

به گزارش دنیای اسرار: این پست در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار با دو قسمت ۴۰۰ و ۶۳ کیلوولت در مجاورت شهرک بزرگ صنعتی اصفهان قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: پست مذکور یکی از ۵ پست است که با اعتبار بانک توسعه اسلامی به ظرفیت ۴۰۰ مگاولت آمپردر دست بوده و در حال حاضر بخش ۴۰۰ کیلوولت آن آماده بهره برداری شده است.

گزارش مذکور حاکیست: پست مذکور  با هدف تغذیه ایستگاههای ۶۳/۲۰ کیلوولت مورچه خورت ۱، شهرک بزرگ صنعتی ۱ و۲ ، هسنیجه ،علویجه ،آزادگان،سیمان ساروج و نورد لوله کاویان بوده و برق ایستگاه مذکور از ورود و خروج خطوط  ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه شهید منتظری-پست ۴۰۰ کیلوولت گلپایگان تامین میگردد.

بنابراین گزارش عملیات اجرایی پست  ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت هسنیجه با دو ترانسفورماتور ۲۰۰ مگا ولت آمپری ،۱۹ فیدر ۶۳ کیلوولت ، ۴ فیدر ۴۰۰ کیلوولت از سال ۹۴ شروع گردیده و در حال حاضر آماده بهره برداری می باشد.

این گزارش ادامه داد: این پست با هدف افزایش پایداری شبکه سراسری ،کاهش افت ولتاژ مصارف صنعتی ، تامین دیماند مصرفی متقاضیان ومشترکین مناطق شمال اصفهان و افزایش قابلیت اطمینان برق رسانی به مشترکین جدید احداث گردیده است.

در پایان گفتنی است: مهندس موسی رضایی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان به مناسبت برقداری پست، در پیامی از  همکاران دست اندرکار در این پروژه تقدیر و تشکر نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان