تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
کد خبر : 18299

دکلهای ۶۳ کیلوولت داخل شهر کاشان جمع آوری و تبدیل به کابل زمینی شد

دکلهای ۶۳ کیلوولت داخل شهر کاشان جمع آوری و تبدیل به کابل زمینی شد

با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال دکلهای ۶۳ کیلوولت داخل شهر کاشان جمع آوری و تبدیل به کابل زمینی شد به گزارش دنیای اسرار:خط ۶۳ کیلوولت هوایی -کابلی حد فاصل پست های ۶۳ کیلولت فیض کاشانی و ناجی آباد به طول ۳ کیلو متر و بیش از ۴۰ سال قدمت، جمع آوری و

Print Friendly, PDF & Email

با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال

دکلهای ۶۳ کیلوولت داخل شهر کاشان جمع آوری و تبدیل به کابل زمینی شد

به گزارش دنیای اسرار:خط ۶۳ کیلوولت هوایی -کابلی حد فاصل پست های ۶۳ کیلولت فیض کاشانی و ناجی آباد به طول ۳ کیلو متر و بیش از ۴۰ سال قدمت، جمع آوری و تبدیل به کابل زمینی گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان مهندس امیر اعلا جدی مدیر امور انتقال نیروی شمال اصفهان هدف از اجرای پروژه مذکور را افزایش ظرفیت خط، حفظ مبلمان شهری و آزادسازی منازلی عنوان نمود که به حریم این خط تجاوز نموده بودند.

مهندس جدی در خصوص نحوه اجرای پروژه گفت : از سال ۱۳۹۶ با توجه به پایین بودن ظرفیت کابلهای بخشی از مسیر پروژه و نیز فول بار بودن پست فیض کاشانی عملیات افزایش ظرفیت کابلها  و متعاقب آن پست مذکور در دستور کار قرارگرفت .

مدیر امور انتقال نیروی شمال اصفهان افزود : این  شبکه هوایی – کابلی، تغذیه کننده پست فیض کاشانی است که انجام این پروژه با مشارکت شهرداری کاشان بوده و ارتباط ایستگاه فیض به ایستگاه ناجی آباد را  از طریق کابل برقرار می سازد.

وی افزود:  حدود ۷۰۰ متر از این مسیر ۳ کیلومتری با کابل سطح مقطع ۲۵۰ دارای قدمتی بیش از  ۴۰  سال بود که در حال حاضر کل مسیر با ۶ رشته کابل سطح مقطع ۱۲۰۰ جایگزین گردیده و مورد بهره برداری قرار گرفته است .

مهندس جدی اذعان داشت: شبکه هوایی پروژه مذکور از منطقه شهری و از بالای پشت بام و حیاط منازل بسیاری عبور کرده و احتمال خطر جانی در پی داشت که اخیرا نیز شاهد ساخت و ساز های غیر مجاز بسیاری در حریم این خط بودیم و از لحاظ ایمنی مشکلات بسیاری داشت.

وی ادامه داد: اجرای پروژه با رایزنیهای بسیار با شهرداری ، شورای شهر ، نماینده شهرستان  و فرمانداری ویژه کاشان حدود ۲ سال بطول انجامید و در چندین مرحله صورت گرفت .

شایان ذکر است : در گذشته تامین برق کاشان توسط ۹ دستگاه دیزل به ظرفیت ۲۷ مگاوات صورت می گرفت در سال ۱۳۵۷ دو ایستگاه کاشان ۱ و کاشان ۲ ( کمال و فیض ) توسط خط ۶۳ کیلوولت از طریق ایستگاه ۲۳۰ بهرنگ تغذیه شده به شبکه سراسری می پیوندد در سال ۱۳۶۳ ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت کاشان مورد بهره برداری قرار گرفته و تغذیه این دو ایستگاه از طریق خط ۶۳ کیلوولت خروجی از این ایستگاه صورت می پذیرد .

در پایان گفتنی است :پیمانکار اجرای پروژه مذکور شرکت توان گستر سپاهان و پیمانکارجمع آوری دکلهای خط، شرکت سیمین سپاهان خطوط برق بوده اند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان