تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر : 18741

مدیرکل گمرکات استان اصفهان مطرح کرد: ضرورت احداث ، توسعه و تجهیز گمرک کاشان

مدیرکل گمرکات استان اصفهان مطرح کرد: ضرورت احداث ، توسعه و تجهیز گمرک کاشان

به گزارش دنیای اسرار:دکتر رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان در جلسه فرمانداری شهرستان کاشان ، با اشاره به ضرورت احداث، توسعه و تجهیز ساختمان گمرک کاشان تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بالای صنعتی و بازرگانی منطقه کاشان ضرورت توسعه و تجهیز ساختمان گمرک کاشان بیش از پیش احساس می‌شود.وی با بیان اینکه

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:دکتر رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان در جلسه فرمانداری شهرستان کاشان ، با اشاره به ضرورت احداث، توسعه و تجهیز ساختمان گمرک کاشان تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بالای صنعتی و بازرگانی منطقه کاشان ضرورت توسعه و تجهیز ساختمان گمرک کاشان بیش از پیش احساس می‌شود.
وی با بیان اینکه زمینی به وسعت حدود ۱۰ هزار مترمربع برای گمرک کاشان اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هنوز راههای دسترسی به آن مشخص نشده است که برای رفع این مشکل باید اقدامی جدی شود .
وی با اذعان به این موضوع که کاشان دارای پتانسیل‌های فراوانی در زمینه اقتصادی و تولیدی است بیان داشت: صادرات کالا از شهرستان کاشان به خارج از کشور از ۱۵ استان کشور بیشتر است.
دکتر رسول کوهستانی پزوه اظهار داشت:از شهرستان کاشان در سه ماهه نخست امسال ۸۴ هزار تن کالا به میزان ارزش بالغ بر ۴۸ میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است .
وی با اشاره به اینکه صادرات کالا از کاشان به خارج از کشور نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته از لحاظ وزنی حدود ۶۷ درصد رشد داشته است، ابراز داشت: این مقدار صادرات از لحاظ ارزش نسبت به سال گذشته به میزان ۱۱ درصد رشد منفی داشته است.
مدیرکل گمرکات استان اصفهان در خصوص تامین منابع این پروژه بیان داشت : با توجه به قابل توجیه بودن احداث گمرک کاشان و اینکه می تواند در کاهش هزینه های تولیدکنندگان این منطقه نقش به سزایی داشته باشد می طلبد از محل منابع استانی و ملی بودجه لازم جهت اجرای پروژه تخصیص یابد.
شایان ذکر است در حال حاضر کارکنان گمرک کاشان در فضایی (به مساحت ۵۰ متر مربع) استیجاری و با کمترین امکانات در حال خدمت رسانی به تولیدکنندگان و بازرگانان کاشان و شهرستان‌های اطراف هستند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان