تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر : 18741

مدیرکل گمرکات استان اصفهان مطرح کرد: ضرورت احداث ، توسعه و تجهیز گمرک کاشان

مدیرکل گمرکات استان اصفهان مطرح کرد: ضرورت احداث ، توسعه و تجهیز گمرک کاشان

به گزارش دنیای اسرار:دکتر رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان در جلسه فرمانداری شهرستان کاشان ، با اشاره به ضرورت احداث، توسعه و تجهیز ساختمان گمرک کاشان تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بالای صنعتی و بازرگانی منطقه کاشان ضرورت توسعه و تجهیز ساختمان گمرک کاشان بیش از پیش احساس می‌شود.وی با بیان اینکه

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:دکتر رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان در جلسه فرمانداری شهرستان کاشان ، با اشاره به ضرورت احداث، توسعه و تجهیز ساختمان گمرک کاشان تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بالای صنعتی و بازرگانی منطقه کاشان ضرورت توسعه و تجهیز ساختمان گمرک کاشان بیش از پیش احساس می‌شود.
وی با بیان اینکه زمینی به وسعت حدود ۱۰ هزار مترمربع برای گمرک کاشان اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هنوز راههای دسترسی به آن مشخص نشده است که برای رفع این مشکل باید اقدامی جدی شود .
وی با اذعان به این موضوع که کاشان دارای پتانسیل‌های فراوانی در زمینه اقتصادی و تولیدی است بیان داشت: صادرات کالا از شهرستان کاشان به خارج از کشور از ۱۵ استان کشور بیشتر است.
دکتر رسول کوهستانی پزوه اظهار داشت:از شهرستان کاشان در سه ماهه نخست امسال ۸۴ هزار تن کالا به میزان ارزش بالغ بر ۴۸ میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است .
وی با اشاره به اینکه صادرات کالا از کاشان به خارج از کشور نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته از لحاظ وزنی حدود ۶۷ درصد رشد داشته است، ابراز داشت: این مقدار صادرات از لحاظ ارزش نسبت به سال گذشته به میزان ۱۱ درصد رشد منفی داشته است.
مدیرکل گمرکات استان اصفهان در خصوص تامین منابع این پروژه بیان داشت : با توجه به قابل توجیه بودن احداث گمرک کاشان و اینکه می تواند در کاهش هزینه های تولیدکنندگان این منطقه نقش به سزایی داشته باشد می طلبد از محل منابع استانی و ملی بودجه لازم جهت اجرای پروژه تخصیص یابد.
شایان ذکر است در حال حاضر کارکنان گمرک کاشان در فضایی (به مساحت ۵۰ متر مربع) استیجاری و با کمترین امکانات در حال خدمت رسانی به تولیدکنندگان و بازرگانان کاشان و شهرستان‌های اطراف هستند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.