تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر : 20438

گام بزرگ آبفای استان اصفهان برای خدمت رسانی به روستاییان

گام بزرگ آبفای استان اصفهان برای خدمت رسانی به روستاییان

مشترکین روستایی برای دریافت خدمات با ۱۵۲۲ و برای اعلام حوادث با ۱۲۲ تماس بگیرند به گزارش دنیای اسرار:مدیر عامل شرکت آبفای استان اصفهان از دسترسی تمام مشترکین روستایی این شرکت به سامانه ۱۵۲۲ برای دریافت خدمات ۲۳ گانه خبر داد. مهندس هاشم امینی اعلام کرد: با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و

Print Friendly, PDF & Email

مشترکین روستایی برای دریافت خدمات با ۱۵۲۲ و برای اعلام حوادث با ۱۲۲ تماس بگیرند

به گزارش دنیای اسرار:مدیر عامل شرکت آبفای استان اصفهان از دسترسی تمام مشترکین روستایی این شرکت به سامانه ۱۵۲۲ برای دریافت خدمات ۲۳ گانه خبر داد.

مهندس هاشم امینی اعلام کرد: با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی از ابتدای سال جاری، موضوع ارائه خدمات مشابه و یکسان به مشترکین ساکن در شهرها و روستاهای تحت پوشش در دستور کار قرار گرفت که حاصل آن جایگزین کردن سامانه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۲ به جای سامانه قبلی ۱۵۲۳ است.

وی گفت: از ابتدای شهریور ماه سال جاری تمام ۲۳۴ هزار مشترک ساکن در روستاهای تحت پوشش می توانند با گرفتن شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۲۲ نسبت به درخواست و دریافت خدمات ۲۳ گانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اقدام کنند.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت: روستاییان تحت پوشش این شرکت از این پس می توانند خدماتی همچون درخواست انشعاب، صدور و پرداخت صورت حساب، تفکیک واحد، تغییر مشخصات، تغییر کاربری و درخواست تعویض کنتور را به صورت غیرحضوری از طریق سامانه ۱۵۲۲ دریافت کنند.

وی افزود: با توجه به حذف قبوض کاغذی آب بها و ارسال پیامکی صورت حساب، مشترکین ساکن در روستاها باید در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود در سامانه ۱۵۲۲ اقدام کنند.

مهندس امینی گفت: کسانی که هنوز شماره تلفن همراه خود را در بانک اطلاعات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ثبت نکرده اند می توانند با استفاده از یکی از روش های چهارگانه تماس با سامانه ۱۵۲۲ و استفاده از کلید شماره ۹، مراجعه به پرتال آبفای استان اصفهان به نشانی  www.abfaesfahan.ir و انتخاب گزینه درخواست ثبت شماره تلفن همراه، نصب کارافزار (اپلیکیشن) همراه آبفای اصفهان و استفاده از کد دستوری  #151522*6655* نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود اقدام کنند.

وی افزود: در ادامه ارائه خدمات یکسان به مشترکین این شرکت، از این پس شهروندان و روستاییان ساکن در ۹۳ شهر و ۹۵۱ روستای تحت پوشش می توانند هر گونه حوادث رخ داده در شبکه های آب و فاضلاب را با سامانه امداد و حوادث ۱۲۲ در میان بگذارند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان