تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر : 20494

قائم مقام کمیته امداد اصفهان منصوب شد

قائم مقام کمیته امداد اصفهان منصوب شد

عباسعلی زارعان به مدت ۲ سال به عنوان قائم مقام مدیرکل کمیته امداداستان اصفهان منصوب شد. به گزارش دنیای اسرار، مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) طی حکمی عباسعلی زارعان را به مدت ۲ سال به عنوان قائم مقام مدیرکل این نهاد در استان اصفهان منصوب کرد. در بخشی از این حکم انتصاب

Print Friendly, PDF & Email


عباسعلی زارعان به مدت ۲ سال به عنوان قائم مقام مدیرکل کمیته امداداستان اصفهان منصوب شد.

به گزارش دنیای اسرار، مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) طی حکمی عباسعلی زارعان را به مدت ۲ سال به عنوان قائم مقام مدیرکل این نهاد در استان اصفهان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم انتصاب خطاب به زارعان، آمده است: انتظار می‌رود با بازشناسی ظرفیت های درون و برون سازمانی، با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه ارزشی، انقلابی و جهادی، با استفاده بهینه از منابع و اجتناب از هر گونه اسراف و تجمل‌گرایی، با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق اهداف عالیه امداد، گام های اساسی بردارید.

گفتنی است عباسعلی زارعان، پیش از این عهده دار خدمت به عنوان مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اصفهان بود.

وی همچنین سابقه خدمت به عنوان رئیس اداره  حمایت های اجتماعی و اداره توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان را در کارنامه خود دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان