تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
کد خبر : 20766

ایجاد حلقه‌ی ارزشی برای مهارت‌ها

ایجاد حلقه‌ی ارزشی برای مهارت‌ها

به گزارش دنیای اسرار:در حاشیه‌ی آئین امضاء تفاهم نامه همکاری‌‌های بین بخشی مدیریت شهری و دستگاه‌های متولی آموزش‌های مهارتی استان اصفهان، رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دنیای اسرار، در خصوص عدم حضور سازمان بهزیستی در انعقاد این تفاهم نامه، گفت: ما در طرح این تفاهم

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:در حاشیه‌ی آئین امضاء تفاهم نامه همکاری‌‌های بین بخشی مدیریت شهری و دستگاه‌های متولی آموزش‌های مهارتی استان اصفهان، رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دنیای اسرار، در خصوص عدم حضور سازمان بهزیستی در انعقاد این تفاهم نامه، گفت: ما در طرح این تفاهم نامه از دستگاه‌هایی کمک گرفتیم که در مباحث مهارتی، رسالت دارند و به نوعی عضو شورای مهارت استان هستند.
وی افزود: در راستای چهار چوب‌های این تفاهم نامه، می‌شود سازمان بهزیستی را با وجود تسهیلات مدیریت شهری، ترغیب به حضور در حوزه‌ی مهارتی کرد.
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بهزیستی دارای دانشگاه جامع علمی کاربردی است به نوعی دانشگاه بهزیستی نیز، مشمول این قضیه می‌شود.
وی افزود: اقداماتی که در زمینه‌ی مهارت‌ها در قالب این تفاهم نامه، انجام می‌شود، موجب کمک به بهزیستی و توانمند کردن جامعه است.
کوروش محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار دنیای اسرار مبنی بر مدت زمان چشم انداز این تفاهم نامه و دریافت نتیجه‌ی آن، گفت: اگر به اهداف این تفاهم نامه، عمل شود و هر دستگاهی تکالیف خود را انجام دهد، ظرف ۵ سال آینده باید شاهد کاهش بسیاری از مشکلات در حوزه‌های اجتماعی، شغلی، اقتصادی و کسب و کار جامعه باشیم.
وی افزود: اگر نیروی حوزه‌ی صنعت و خدمات تحت تربیت آموزش مهارتی باشد، در آینده باعث افزایش راندمان تولید و ارزش گذاری شغلی خواهد شد.
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه، این قبیل اقدامات نباید جنبه‌ی نمایشی داشته باشد، گفت: جامعه‌ی ما فاقد مهارت است و نظام تعلیم و تربیتی ما نیازمند تحول در راستای مهارت آموزی است و طرفین این تفاهم نامه، باید به طور جدی پیگیر انجام آن باشند.
وی در خصوص تاثیر انعقاد این تفاهم نامه در افزایش کیفیت مدارس فنی، گفت: اگر در جامعه‌ای بسترهای مهارتی فراهم نباشد و آحاد جامعه ماهر نباشند، هر چقدر مراکز مهارتی هم باشد بی فایده است.
محمدی تاکید کرد: اگر جامعه از حداقل مهارت‌ها یا نگرش‌های مثبت به مهارت‌ها برخوردار باشد، باعث ارزش گذاری مهارت‌ها خواهد شد.
وی افزود: امیدواریم چشم انداز طلایی این تفاهم نامه یعنی ایجاد حلقه‌ی ارزشی برای مهارت، محقق شود چرا که، ارزش گذاری مهارت‌ها سبب انگیزه، اعتماد به نفس و پویایی جامعه خواهد شد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان