تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۵۸
کد خبر : 21130

دیدار سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس

دیدار سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست مخابرات منطقه اصفهان به همراه جمعی از مسئولین این مجموعه شنبه پنجم مهرماه ۱۳۹۹ با حضور در منزل دو تن از شهدا و جانبازان مخابراتی با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید بیعت کردند. ناصر مشایخی همزمان با هفته دفاع مقدس به همراه تنی چند از مسئولین این مجموعه با

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست مخابرات منطقه اصفهان به همراه جمعی از مسئولین این مجموعه شنبه پنجم مهرماه ۱۳۹۹ با حضور در منزل دو تن از شهدا و جانبازان مخابراتی با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.

ناصر مشایخی همزمان با هفته دفاع مقدس به همراه تنی چند از مسئولین این مجموعه با حضور در منزل شهید نوروزی و جانباز دفاع مقدس حجت الاسلام عسگری از ائمه جماعات مخابرات با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

وی در این دیدار، حضور دلاور مردانه و رشادت جوانمردانه شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس را روایتی از عزم راسخ و همت بلند آنان در راه اعتلاء و سربلندی میهن عزیز و حفظ و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای رفیع حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان اسوه‌های صبر و استقامت هستند و حفظ آرمانهای شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان همواره موجب دلگرمی مسئولان در خدمات‌رسانی می‌شود.

گفتنی است در این دیدارها جانباز عزیز حجت الاسلام عسگری و خانواده شهید نوروزی به بیان گوشه ای از خاطرات خود برای حضار پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان