تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۵۸
کد خبر : 21130

دیدار سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس

دیدار سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست مخابرات منطقه اصفهان به همراه جمعی از مسئولین این مجموعه شنبه پنجم مهرماه ۱۳۹۹ با حضور در منزل دو تن از شهدا و جانبازان مخابراتی با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید بیعت کردند. ناصر مشایخی همزمان با هفته دفاع مقدس به همراه تنی چند از مسئولین این مجموعه با

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست مخابرات منطقه اصفهان به همراه جمعی از مسئولین این مجموعه شنبه پنجم مهرماه ۱۳۹۹ با حضور در منزل دو تن از شهدا و جانبازان مخابراتی با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.

ناصر مشایخی همزمان با هفته دفاع مقدس به همراه تنی چند از مسئولین این مجموعه با حضور در منزل شهید نوروزی و جانباز دفاع مقدس حجت الاسلام عسگری از ائمه جماعات مخابرات با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

وی در این دیدار، حضور دلاور مردانه و رشادت جوانمردانه شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس را روایتی از عزم راسخ و همت بلند آنان در راه اعتلاء و سربلندی میهن عزیز و حفظ و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای رفیع حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان اسوه‌های صبر و استقامت هستند و حفظ آرمانهای شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان همواره موجب دلگرمی مسئولان در خدمات‌رسانی می‌شود.

گفتنی است در این دیدارها جانباز عزیز حجت الاسلام عسگری و خانواده شهید نوروزی به بیان گوشه ای از خاطرات خود برای حضار پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.