تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر : 21563

مراکز پاسخگویی مخابرات با رعایت پروتکل های بهداشتی مشغول به کار است

مراکز پاسخگویی مخابرات با رعایت پروتکل های بهداشتی مشغول به کار است

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید سرزده از مرکز پاسخگویی شهید خرازی با اعلام این مطلب گفت : با وجود فعالیت درگاه های مراکز پاسخگویی مشترکین با رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه ما استفاده مشترکین از خدمات غیر حضوری مخابرات است. به گزارش دنیای اسرار: ناصر مشایخی در این بازدید که دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۹

Print Friendly, PDF & Email


سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید سرزده از مرکز پاسخگویی شهید خرازی با اعلام این مطلب گفت : با وجود فعالیت درگاه های مراکز پاسخگویی مشترکین با رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه ما استفاده مشترکین از خدمات غیر حضوری مخابرات است.

به گزارش دنیای اسرار: ناصر مشایخی در این بازدید که دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ صورت گرفت؛با تاکید بر استفاده مشترکین از درگاه های غیر حضوری مخابرات اظهار کرد: از ابتدای بروز شرایط کنونی در کشور و به تبع آن افزایش حجم استفاده از خدمات و سرویس های مخابراتی،همکاران ما در راستای کاهش مراجعات حضوری اقدام به افزایش کمی و کیفی درگاه های غیر حضوری نمودند و در عین حال مراکز پاسخگویی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز بوده اند.

وی افزود : تمام همت ما بر کاهش مدت زمان مراجعات حضوری و تسریع در پاسخگویی در مراکز پاسخگویی معطوف شده که در حال حاضر با تامین زیرساختهای لازم در حال اجراست.

گفتی است سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این بازدید از قسمت پاسخگویی به امور مشتریان مرکز تلفن شهید خرازی اصفهان و قسمت های مختلف آن بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات و روند پاسخگویی در این مرکز قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.