تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 21897

شرکت ابفااصفهان رتبه برترین روابط عمومی صنعت آب و برق کشور راکسب کرد

شرکت ابفااصفهان رتبه برترین روابط عمومی صنعت آب و برق کشور راکسب کرد

به گزارش دنیای اسرار:روابط عمومی آبفا استان اصفهان با ۶ رتبه اول، برترین روابط عمومی صنعت آب و برق کشور شناخته شد شرکت آبفا استان اصفهان  موفق شد  با کسب ۶ رتبه اول در دومین جشنواره روابط عمومی های صنعت آّب و برق کشور، عنوان برترین  روابط  عمومی را برای دومین سال متوالی، در میان 

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:روابط عمومی آبفا استان اصفهان با ۶ رتبه اول، برترین روابط عمومی صنعت آب و برق کشور شناخته شد

شرکت آبفا استان اصفهان  موفق شد  با کسب ۶ رتبه اول در دومین جشنواره روابط عمومی های صنعت آّب و برق کشور، عنوان برترین  روابط  عمومی را برای دومین سال متوالی، در میان  شرکت های تابعه وزارت نیرو به خود اختصاص دهد.

وزیر نیرو در آیین پایانی دومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تقدیر ویژه از روابط عمومی آبفا استان اصفهان، عنوان کرد: حمایت مدیران‌عامل در موفقیت روابط عمومی‌های صنعت آب و برق نقش محوری دارد.

رضا اردکانیان همچنین با اشاره به کار مهم روابط‌عمومی‌ها، بر ارتباط با مردم، پاسخگو بودن و اهتمام بر توسعه این ارتباط تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها مهمترین ابزار ارتباطی با مردم در سازمان را در اختیار دارند و لازم است روش‌های خود را بهینه کرده و در شکل‌گیری جامعه پرامید و تاب‌آور، سهم و نقش عمده‌ای داشته باشند.

مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان به نمایندگی از شرکت های برگزیده صنعت آب و برق، به نقش مدیران در موفقیت روابط عمومی ها اشاره و  عنوان کرد:  ارتباط اثر بخش برای مدیریت بحران ها، تدوین استراتژی ارتباطی، سنجش افکار عمومی و نظام مشارکتی در فعالیت های روابط عمومی از جمله سیاست گذاری هایی است که مدیران شرکت ها باید به منظور پیشبرد اهداف خود به آن توجه کنند.

هاشم امینی در ادامه افزود: مدیر کارآمد، در انتخاب افراد متخصص در روابط عمومی ها اهتمام می ورزد و از این طریق است که می توان هدایت افکار عمومی را به دست گرفت و تغییر نگرش و به دنبال آن، تغییر رفتار در میان مردم ایجاد کرد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت و پایش اثر بخشی فعالیت ها در روابط عمومی عنوان کرد: بررسی تحقق اهداف از پیش تعیین شده و پایش مداوم برنامه های اجرایی و عملیاتی از نکات بسیار مهمی است که روابط عمومی ها باید به آن توجه کنند.

وی خاطرنشان ساخت: روابط عمومی آبفا استان اصفهان توانست با شفاف سازی، بسترهای اعتماد عمومی را جلب کند و این امر تاثیر به سزایی در ترویج مصرف صحیح بهینه آب در میان مردم داشته است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان عنوان کرد: در چند سال اخیر خلاقیت و نوآوری یکی از فاکتورهای مهم و درخور توجه بوده که توسط روابط عمومی این شرکت در دستور کار قرار گرفته است. این نوآوری ها  با بهره گیری از ساز و کارهای خلاقانه، موجب ایجاد تغییر در نگرش و رفتار  شهروندان شده است.

سید اکبر بنی طبا با بیان اینکه در سال های اخیر مسئولان امر زمینه های پویایی و خلاقیت را در روابط عمومی مهیا کرده اند اعلام داشت: روابط عمومی ها به منظور ارتباط موثر و دوسویه با مخاطبان درون و برون سازمانی، ناچار به استفاده از ایده های نو هستند تا تحرک و نشاط را به تمامی مخاطبان منتقل نمایند.

 وی با بیان اینکهدر گذشته  بخش روابط عمومی مبدل به بخش تبلیغات سازمان شده بود  و کمتر به مفاهیم و ارتباطات دوسویه  میان مخاطبان می پرداخت تصریح کرد:  اجرای رویدادهای تخصصی در این شرکت مانند پویش های بانوی آب، ایران به لبخند تو زیباست، جان آب درخطر است و همچنین جشنواره نخستین واژه و مسابقه نقاشی”آب= زندگی” و بسیاری فعالیت های دیگر در بخش رسانه و افکار سنجی، موجب شد تا روابط عمومی آبفا استان اصفهان  را به عنوان روابط عمومی برتر در صنعت شناسایی شود.

بنی طبا تصریح کرد: در سال های اخیر روابط عمومی  با انجام نظرسجی ها در بزنگاه های مختلف توانست با بهره مندی از نقطه نظرات کارکنان، فضایی در جهت تقویت فرهنگ عمومی و فرهنگ سازمانی ایجاد کند و کارکنان بتوانند در فضایی مملو از تعامل و انسجام در راستای اهداف سازمان فعالیت کنند. این همدلی و همکاری نقش به سزایی در پیشبرد اهداف سازمان داشته است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان در ادامه گفت: با برنامه ریزی دقیق و منسجم، برنامه های متنوعی در قالب فیلم کوتاه، فیلم داستانی، انیمیشن، کاریکاتور، اینفوگرافی، پوستر، شعر، داستان و غیره در شرکت تولید شد، که این امر تغییراتی در رویکرد رفتار مصرفی مردم در سطح استان به وجود آورده است.

لازم به توضیح است آیین اختتامیه دومین جشنواره روابط عمومی های صنعت آّب و برق کشور ۲۸ آبان ماه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد و  بخش های ارتباطات درون سازمانی، انتشارات و مستند سازی، حضور در فضای مجازی، ارتباط با رادیو وتلویزیون اینترنتی، مدیریت و برنامه ریزی و پژوهش و افکار سنجی عنوان بخش های حائز رتبه ی اول شرکت آّبفای اصفهان است.


Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.