تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 22445

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مهر ایران به ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در اصفهان

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مهر ایران  به ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در اصفهان

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در اصفهان:تاکنون به حدود ۵۰۰شرکت دانش‌بنیان و فناور در استان اصفهان بمنظور حمایت از کار آفرینی، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده ایم. به گزارش دنیای اسرار:رضا اسفندیاری، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در اصفهان در نشست خبری بااصحاب رسانه به مناسبت سیزدهمین سالروز تأسیس بانک مهر ایران

Print Friendly, PDF & Email

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در اصفهان:تاکنون به حدود ۵۰۰شرکت دانش‌بنیان و فناور در استان اصفهان بمنظور حمایت از کار آفرینی، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده ایم.

به گزارش دنیای اسرار:رضا اسفندیاری، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در اصفهان در نشست خبری بااصحاب رسانه به مناسبت سیزدهمین سالروز تأسیس بانک مهر ایران که بصورت مجازی برگزار شد، عنوان  کرد:بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سال ۸۶با هدف گسترش سنت قرض الحسنه و احیای بانکداری اسلامی تاسیس شد و اکنون دارای ۵۳۰شعبه در سراسرکشورمیباشد.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در اصفهان ۳۲ شعبه داردکه ۱۶شعبه در کلانشهر اصفهان و سایر شعبه ها در دیگر شهرستان های استان است.

اسفندیاری  منابع مالی این بانک در استان را معادل ۳۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد وافزود : منابع به گونه ای برنامه ریزی شده که منابع بانک فقط در داخل استان مصرف ‌گردد تا همه هم استانی ها از آن منتفع گردند.

وی در مورد میزان تسهیلات گفت: امسال بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای پرداخت ۲میلیون و ۵۰۰هزار فقره تسهیلات در کشور هدفگذاری کرده که سهم استان اصفهان هشت درصد می باشد.

اسفندیاری اظهار داشت: ما تفاهم‌نامه‌های متعددی با نهادهای مختلف داریم که شامل کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد برکت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است. همچنین در چارچوب همکاری با سازمان بهزیستی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز تسهیلات قابل توجهی را پرداخت کرده‌ایم که همه این تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه و با کارمزد حداکثر ۴درصدی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در اصفهان در بیان رویکرد بانک به کارآفرینی، آمادگی بانک مهر ایران برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با حداکثر نرخ سود۴درصد به مجموعه‌های کارآفرین را اعلام کرد و افزود: حدود ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان در استان اصفهان فعالیت می کنند و باتوجه به اینکه استان رتبه دوم کشوری را در این زمینه داردوحمایت بانک مهر ایران از شرکت های دانش بنیان تداوم دارد.چنانچه تاکنون به حدود ۵۰۰شرکت دانش‌بنیان و فناور در استان اصفهان بمنظور حمایت از کار آفرینی، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده ایم

وی با اشاره به آیین نامه‌ای که امسال در بانک مهر ایران مطرح شد، اظهار داشت: بر این اساس کل وجوهی که برای جریمه دیرکرد اقساط و وام های معوقه اخذ می‌شود، جهت امور خیریه در داخل استان هزینه خواهد شد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در اصفهان اضافه کرد:تا کنون از این طریق برای کمک به برخی خیریه‌ها و خرید دستگاه‌های اکسیژن ساز در دوران همه‌گیری بیماری کووید۱۹ در استان اصفهان اقداماتی انجام شده است.

اسفندیاری از همکاری ارزشمند خیران با بانک ابراز قدردانی نمود و از آنها تقاضا کرد تا برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در جهت رفع مشکلات نیازمندان، نذر منابع مالی بیشتری داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.