تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 22584

سارقان مسافر نما و مسافرکش نما

سارقان مسافر نما و مسافرکش نما

به گزارش دنیای اسرار: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان گفت: شهروندان مراقب باشند سارقانی هستند که با عنوان مسافر سوار خودروی شما می شوند و همچنین سارقانی هستند که تحت عنوان مسافرکش مرتکب سرقت می شوند. سرهنگ”جواد درستکار” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهارداشت:اخیرا تماس ها و گزارش هایی به

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان گفت: شهروندان مراقب باشند سارقانی هستند که با عنوان مسافر سوار خودروی شما می شوند و همچنین سارقانی هستند که تحت عنوان مسافرکش مرتکب سرقت می شوند.

سرهنگ”جواد درستکار” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهارداشت:اخیرا تماس ها و گزارش هایی به پلیس اعلام شده که افرادی تحت عنوان مسافرسوار بر خودروهای افراد می شوند و در مسیر خودرو را سرقت می کنند یا افرادی تحتعنوان مسافرکش از مسافران سرقت می کنند .

وی افزود: علی رغم اینکه نیروی انتظامی بارها به شهروندان توصیه کرده و هشدار داده از سوار کردن مسافر ناشناس مخصوصا در مسیرهای خارج از شهر و یا سوار شدن در خودروهای شخصی ناشناس که خود را مسافرکش جا می زنند خودداری کنید هنوز هم عده ای فریب این افراد را می خورند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین به مسافران توصیه می شود از پذیرش هر گونه نوشیدنی و خوراکی از سوی راننده و یا سایر همسفران اکیدا خودداری کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: رانندگان خودروهای تاکسی و یا خودروهای شخصی برون شهری که اقدام به مسافرکشی می کنند نیز می بایست از پذیرش هر گونه نوشیدنی و خوراکی از سوی مسافران اکیدا خودداری کنند.

سرهنگ درستکار تاکید کرد: رانندگان آژانس های مسافربری یا خودروهای شخصی به پیشنهادات افراد ناشناسی که اقدام به کرایه دربستی خودرو با مبالغ غیرمتعارف و بالایی می کنند مشکوک شده و از پذیرش و جابجایی این افراد خودداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر با این افراد روبرو شدید از درگیر شدن با آنها اکیدا خودداری کنید و مشخصات ظاهری و خودروی آنها را به خاطر بسپارید و در اسرع وقت با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.