تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 22690

برگزاری بیش از ۲۲ هزار نفر ساعت دوره های آموزشی مجازی در شرکت گاز استان اصفهان

برگزاری بیش از ۲۲ هزار نفر ساعت دوره های آموزشی مجازی در شرکت گاز استان اصفهان

از ابتدای سال۹۹ تا کنون؛ برگزاری بیش از ۲۲ هزار نفر ساعت دوره های آموزشی مجازی در شرکت گاز استان اصفهان به گزارش دنیای اسرار:از ابتدای سال۹۹ تا کنون، به علت محدودیت های برگزاری دوره های آموزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا؛ بیش از۲۲ هزار نفر ساعت دوره آموزشی بصورت آنلاین در این شرکت برگزار

Print Friendly, PDF & Email

از ابتدای سال۹۹ تا کنون؛

برگزاری بیش از ۲۲ هزار نفر ساعت دوره های آموزشی مجازی در شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:از ابتدای سال۹۹ تا کنون، به علت محدودیت های برگزاری دوره های آموزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا؛ بیش از۲۲ هزار نفر ساعت دوره آموزشی بصورت آنلاین در این شرکت برگزار شده است.

مدیرعامل این شرکت با تا کید بر اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های اجرایی این شرکت توجه به قابلیت های دانشی و مهارتی کارکنان و افزایش رشد علمی آن‌ها به عنوان سرمایه‌های اصلی شرکت است، گفت: امسال حدود ۱۲ هزار و ۳۱۷ نفر ساعت آموزش آنلاین ویژه کارکنان رسمی، ۴هزار و ۶۰۳ نفرساعت مربوط به کارکنان قرارداد مستقیم و ۵ هزار و ۶۲۶ نفرساعت برای کارکنان پیمانکاری برگزار شده است.

سید مصطفی علوی، تصریح کرد: برنامه های آموزشی مذکور از طریق مشارکت در دوره های آموزشی مجازی آنلاین، آفلاین (سامانه آموزش مجازی شرکت ملی گازایران)، خود خوان وکتاب محور صورت گرفته است.

وی، با بیان اینکه بهسازی و آموزش نیروی انسانی و ارتقای دانش و آگاهی کارکنان در زمینه های تخصصی، کاربردی و مدیریتی با هدف افزایش بهره وری شرکت مد نظر قرار می گیرد، افزود: این شرکت با تهیه تقویم آموزشی سالیانه برای تمامی پرسنل و برگزاری دوره های شغلی، بهبود مدیریت، عمومی، فرهنگی وHSE  با استفاده از اساتید مجرب، به این مهم دست یافته است.

مهندس علوی، اظهار داشت: با توجه به ضرورت دوره های آموزشی یاد شده و محدودیت های موجود، اولویت بندی برای اجرای این دوره ها و شیوه ی اجرای آنها با توجه به اولویت و ماهیت دوره ها تعیین گردیده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.