تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد خبر : 22755

با اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، شرایط سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تسهیل شده است

با اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، شرایط سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تسهیل شده است

به گزارش دنیای اسرار:رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در آیین گشایش نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی: با اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، شرایط سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تسهیل شده است رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در آیین گشایش نوزدهمین نمایشگاه جامع

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در آیین گشایش نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی: با اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، شرایط سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تسهیل شده است

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در آیین گشایش نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی گفت: در سال جهش تولید، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سند جهش تولید در بخش کشاورزی را با دو رویکرد اصلی تقویت جریان ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی و دانش گستری تدوین کرده است.

مهدی تقی پور افزود: تلاش می‌کنیم تا با تسهیل و کاهش زمان صدور مجوزهای بخش کشاورزی، سرمایه گذاران را برای ورود به فعالیت های تولیدی و خدماتی این بخش ترغیب کنیم که در این راستا کاهش زمان بری صدور مجوزها از ۱۲۰ روز به ۲۴ در استان اصفهان از جمله توفیقات در تحقق این مهم بوده است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان ادامه داد: تزریق دانش و استفاده از تخصص افراد صاحب فن با استقرار ۱۱۰ مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در مراکز دهستان های استان متشکل از کارشناسان مهارت آموخته کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست از مهمترین برنامه های سازمان به منظور دانش گستری در بخش کشاورزی استان بوده است.

تقی پور تاکید کرد استان اصفهان در زمینه سازمان دهی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی؛ رتبه نخست در کشور را به خود اختصاص داده است و با تلاش‌های صورت گرفته بیشترین آمار صدور مجوزهای گل خانه را در سال ۱۳۹۹ در استان اصفهان شاهد بوده ایم.

وی همچنین با اشاره به آلودگی هوای شهر اصفهان افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بارها در خصوص بدتر شدن شرایط آلودگی هوا در کلان شهر اصفهان به مدیران اجرایی و نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هشدار داده است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خاطر نشان کرد؛ مشکل آلودگی هوای اصفهان با استقرار بیش از ۱۲هزار واحد صنعتی در اطراف شهرها، اجرایی نشدن قانون هوای پاک است، چراکه تبصره ۱ ماده ۱۶ این قانون تاکید می کند واحدهای صنعتی بالای ۵۰ نفر نیروی انسانی باید با به کارگیری متخصصان محیط زیست نسبت به ایجاد واحد HSE در مجموعه خود اقدام کنند، که تاکنون این قانون اجرا نشده است و متاسفانه تاوان اجرا نشدن قانون را امروز ریه های شهروندان اصفهانی می پردازد.

آیین گشایش نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی در محل دایمی برپایی نمایشگاه‌های بین المللی استان با حضور اعضای شورا، رییس سازمان جهادکشاورزی، رییس کمیسیون کشاورزی و محیط زیست اتاق بازرگانی استان و تعدادی از مدیران اجرایی روز ۱۶ دی ۱۳۹۹ برگزار شد.

در این نمایشگاه ۵۵ شرکت از استان‌های اصفهان، تهران، زنجان و خراسان رضوی در حوزه‌های مختلف صنعت کشاورزی شامل آبیاری، زراعت، نهاده‌ها باغبانی به ارایه توانمندی‌ های خود می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا ۱۹ دی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به محل دایمی برپایی نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت مراجعه کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.