تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 22780

هیچ مددجوی مستعدی، بیکار نخواهد ماند

هیچ مددجوی مستعدی، بیکار نخواهد ماند

مدیرکل کمیته امداد اصفهان در تشریح خدمات اشتغال این نهاد، گفت؛ هیچ مددجوی مستعدی، بیکار نخواهد ماند مدیرکل کمیته امداد اصفهان: تا پایان آذر ماه امسال ۴۶۹۱ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است. به گزارش  دنیای اسرار: کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در تشریح رویکرد حمایتی این نهاد گفت:

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل کمیته امداد اصفهان در تشریح خدمات اشتغال این نهاد، گفت؛

هیچ مددجوی مستعدی، بیکار نخواهد ماند

مدیرکل کمیته امداد اصفهان: تا پایان آذر ماه امسال ۴۶۹۱ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است.

به گزارش  دنیای اسرار: کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در تشریح رویکرد حمایتی این نهاد گفت: آن دسته از خانوارهای تحت حمایتی که سرپرست آنها امکان و توان کار و فعالیت اقتصادی داشته باشد، برای توانمندی و خودکفایی مورد حمایت و تشویق قرار می گیرند و هیچ مددجوی مستعدی، بیکار نخواهد ماند.

وی افزود: نظام حمایتی کمیته امداد با پیش زمینه های توانمندساز طراحی شده و ارائه خدمات حمایتی آن اورژانسی و دارای زمانبندی مشخص است.

زارع همچنین تاکید کرد: آن دسته از مددجویانی که امکان کار و فعالیت اقتصادی ندارند از جمله سالمندان، بیماران خاص، صعب العلاج و زمینگیر به صورت مادام العمر از خدمات کمیته امداد اصفهان بهره مند خواهند بود.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان در ادامه به تشریح آمار خدمات توانمندسازی شغلی ارائه شده به نیازمندان پرداخت و  با بیان اینکه تا پایان آذر ماه ۱۳۹۹ موفق به پرداخت ۱۴۲ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان شده ایم، گفت: ۴۶۹۱ فرصت شغلی در این مدت برای مددجویان ایجاد شده که ۳۲۴۴ مورد آن از مسیر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر افرادی که با دریافت وام به عرصه کار و تلاش وارد شده اند، ۱۴۴۷ مددجوی دیگر نیز با خدمات کاریابی کمیته امداد اصفهان در صنایع، کارگاه ها و کارخانجات سراسر استان و با حقوق و مزایای قانون کار، مشغول به کار شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد همچنین گفت: خدمات کاریابی این نهاد علاوه بر تعامل با موسسات کاریابی و پرداخت حق الزحمه خدمات آنها، شامل بسته های تشویقی برای کارفرمایان در ازای استخدام مددجویان نیز هست.

وی افزود: در این زمینه کارفرمایانی که مددجویان معرفی شده از این نهاد را استخدام کنند از تسهیلات قرض الحسنه و یا دریافت مبالغ مربوط به حق بیمه مددجو، بهره مند خواهند شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.