تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
کد خبر : 23041

هیچ مجوزی برای استخراج رمز ارز در اصفهان صادر نشده است

هیچ مجوزی برای استخراج رمز ارز در اصفهان صادر نشده است

درنشست خبری مشترک مدیران عامل شرکت توزیع برق و شرکت گاز استان اصفهان مطرح شد هیچ مجوزی برای استخراج رمز ارز در اصفهان صادر نشده است پیرپیران عنوان کرد:هیچ مجوز رمز ارزی درحوزه استان اصفهان صادر نشده است، وجود استخراج کننده‌های رمز ارز در استان اصفهان غیر قانونی است و اگر شناسایی شود، به شدت

Print Friendly, PDF & Email

درنشست خبری مشترک مدیران عامل شرکت توزیع برق و شرکت گاز استان اصفهان مطرح شد

هیچ مجوزی برای استخراج رمز ارز در اصفهان صادر نشده است

پیرپیران عنوان کرد:هیچ مجوز رمز ارزی درحوزه استان اصفهان صادر نشده است، وجود استخراج کننده‌های رمز ارز در استان اصفهان غیر قانونی است و اگر شناسایی شود، به شدت با آن برخورد می‌شود.

به گزارش دنیای اسرار:حمیدرضا پیرپیران، روز دوشنبه در یک نشست خبری مشترک با مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان  بیان کرد:شاخص خاموشی در سال های ۹۳ و ۹۴ معادل ۸۵۰ دقیقه به اندازه هر مشترک بود که امسال این رقم به کمتر از ۱۳۰ دقیقه رسید.

وی بیان کرد: با کمک صنعت و مردم تلاش می‌کنیم تا در زمستان نیز خاموشی نداشته باشیم وتا این لحظه هیچ خاموشی برای هیچ یک از مشترکان در حوزه کاری شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان نداشته‌ایم و معابر اصفهان نیز خاموشی کلی نداشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: این شرکت یک میلیون و ۱۷۲ هزار مشترک داد که از نظر تعداد، ۷۷ درصد در بخش خانگی، ۵ درصد در بخش عمومی، یک درصد در بخش کشاورزی، یک درصد در بخش صنعتی و ۱۶ درصد در بخش تجاری هستند. از نظر مصرف برق نیز، ۳۴‌.۹ در بخش خانگی، ۳۱.۲ در بخش صنعتی و ۱۰.۳ در بخش تجاری مصرف می‌شود.

پیرپیران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های وزارت نیرو گفت: امسال باید ۲ تا ۴ هزار مگاوات ساعت، بهینه مصرف برق در سطح کشور داشته باشیم که ۳۶۸ مگاوات ساعت آن سهم اصفهان است.

وی گفت: کم‌مصرف کردن چراغ‌ معابر، بازرسی میدانی از ادارات در راستای ترویج مصرف صحیح، کاهش برق مُجمتمع‌های مسکونی با همکاری مردم، کاهش نور میوه‌فروشی‌ها، بهینه‌سازی ۲۴ مگاوات ساعت در مراکز نظامی، شناسایی مراکز تولید رمزارز و برخورد قاطع با آنها و کاهش مصرف مشترکان در قالب برنامه‌های تشویقی، از دیگر برنامه‌های ماست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: در این زمینه تا این لحظه عملکرد اصفهان بسیار خوب بوده و تا این لحظه توانسته‌ایم این کاهش مصرف را اعمال کنیم.

پیر پیران افزود: شهرداری کلانشهر اصفهان، در کاهش مصرف نورپردازی‌های شهری کمک شایانی به شرکت توزیع برق شهرستان داشته است. همچنین از ادارات مختلف مناطق بازرسی شد و از مدیریت مصرف انرژی این مراکز اطمینان حاصل شده، شناسایی و برخورد با رمز ارزها نیز از جمله راهکارهای مدیریت مصرف برق بوده که به تفکیک برای هر بخش، مقداری از سهمیه روزانه استان در نظر گرفته شده است.

پیرپیران ادامه داد: ادارات می‌توانند با کاهش نور راهروها، محوطه‌ها، خاموشی آب‌نماها و هوشمندسازی موتورخانه‌ها در راه بهینه‌سازی مصرف برق خود بکوشند از همین‌رو ضمن توجیه ادارات، تیم بازرس انرژی متشکل از نماینده شرکت آب، شرکت برق و بازرسی استانداری نیز در ادارات حضور یافته و روند بهینه‌سازی را دنبال می‌کنند.

او ادامه داد: در یکسال گذشته کار ما سخت‌تر شده، زیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا، قطع برق مراکز بیمارستانی مشکلات جدی ایجاد می‌کند، بنابراین مراکز درمانی از حساسیت بسیار بالایی به قطعی برق دارد. کلاس‌های مجازی و آزمون‌های مجازی دانش‌آموزان نیز تأمین برق خانگی را با حساسیت بالایی رو به رو کرده است

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اضافه کرد:برای جلوگیری از استخراج رمزارز‌های غیر مجاز اقداماتی انجام شده است، هیچ مجوز رمز ارزی در حوزه استان اصفهان صادر نشده است، وجود استخراج کننده‌های رمز ارز در استان اصفهان غیر قانونی است و اگر شناسایی شود، به شدت با آن برخورد می‌شود.

پیر پیران هشدار داد: مالکان منازل، باغ‌ها و مغازه‌ها در اجاره دادن باید مراقب باشند زیرا برخی افراد با اجاره املاک، در حوزه تولید رمز ارز فعالیت کرده‌اند و این کار مشکلاتی را برای مالکان ایجادکرده است. بنابراین مردم باید توجه داشته باشند اگر جایی را اجاره می‌دهند، مرتب مصرف برق آن را رصد کنند.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.