تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
کد خبر : 23796

صد اثر از طراحان مد و لباس در نمایشگاه عاشورایی

صد اثر از طراحان مد و لباس در نمایشگاه عاشورایی

به گزارش دنیای اسرار:معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان: اصلاح فرهنگ پوشش و حرکت در مسیر سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز یکی دیگر از اهداف ما است. محمدحسین محمدی فشارکی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در حاشیه نمایشگاه لباس عاشورایی در گفتگوی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان: اصلاح فرهنگ پوشش و حرکت در مسیر سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز یکی دیگر از اهداف ما است.
محمدحسین محمدی فشارکی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در حاشیه نمایشگاه لباس عاشورایی در گفتگوی اختصاصی با دنیای اسرار گفت: این نمایشگاه قرار بود مدت‌ها قبل برگزار شود اما به خاطر شرایط کرونایی برگزاری آن به تعویق افتاد و در حال حاضر شاهد برگزاری آن در کتابخانه مرکزی اصفهان هستیم که تا ۱۹ بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه صد اثر از طراحان مد و لباس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است تصریح کرد: برگزاری اولین نمایشگاه لباس عاشورایی در استان اصفهان چند هدف عمده را دنبال می‌کند که یکی از این اهداف مرتبط شدن طراحان و تولید کنندگان حوزه لباس با حوزه صنعت است تا افرادی که می‌خواهند تجاری سازی کرده و در چرخه اقتصادی جامعه فعالیت نمایند بتوانند به راحتی این کار را در این حوزه انجام دهند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اوامه داد: هدف دیگر نشان دادن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طراحان مد و لباس است و این نمایشگاه این فرصت را فراهم کرده تا این قابلیت‌ها بروز داده شود.
وی افزود: در عین حال یک هم افزایی بین طراحان مد و لباس اتفاق افتاد و طراحان مختلف با سلایق مختلف دور هم جمع شده و می‌توانند از تجربیات هم بهره‌مند شوند، البته اصلاح فرهنگ پوشش و حرکت در مسیر سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز یکی دیگر از اهداف ما بوده است و در حقیقت یکی از معضلاتی که با آن روبه رو هستیم ورود محصولات خارجی به داخل و قاچاق پوشاک به کشور است که متاسفانه به دنبال آن ذائقه مردم به نوعی به سمت ذائقه غربی پیش رفت در حالیکه ما طراحان خوبی در حوزه لباس و مد داریم و اگر مردم با این ظرفیت‌ها آشنا شوند دیگر سراغ طراحی‌های غربی نمی روند و این ظرفیت را رسانه‌ها باید در اختیار ما قرار دهد تا این طراحان را به کشور معرفی کنیم.
محمدی فشارکی در پایان گفت: در برگزاری این نمایشگاه سازمان فرهنگی تفریحی و رفاهی شهرداری اصفهان، دانشگاه جامع علمی و کاربردی، امور بانوان استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همکاری خوبی با یکدیگر داشتند.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان