تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
کد خبر : 23933

اصفهان در برگزاری رویدادلباس عاشورایی ،پیشتاز است

اصفهان در برگزاری رویدادلباس عاشورایی ،پیشتاز است

به گزارش دنیای اسرار:عباس تاتایی رئیس مرکز علمی کاربردی جامعه  اسلامی کارگران اصفهان درآیین اختتامیه نخستین رویداد لباس عاشورایی درگفتگو با خبرنگار دنیای اسرار  گفت:برگزاری رویداد مد لباس عاشورایی در اصفهان نسبت به استان های دیگر پیشتاز می باشد و سالهای قبل نیز اجرا شده است.تاتایی عتوان کرد:این جشنواره امسال با متحد شدن مراکز اجرایی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:عباس تاتایی رئیس مرکز علمی کاربردی جامعه  اسلامی کارگران اصفهان درآیین اختتامیه نخستین رویداد لباس عاشورایی درگفتگو با خبرنگار دنیای اسرار  گفت:برگزاری رویداد مد لباس عاشورایی در اصفهان نسبت به استان های دیگر پیشتاز می باشد و سالهای قبل نیز اجرا شده است.
تاتایی عتوان کرد:این جشنواره امسال با متحد شدن مراکز اجرایی در سطح استان از جمله استانداری ، اداره فرهنگ  ارشاداسلامی  و جامعه علمی کاربردی کارگری و موسسه مد دانش آرا برگزار گردید که با استقبال خوبی مواجه شد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جامعه کارگران تعداد آثار رسیده در این جشنواره را۱۰۰ اثرعنوان کردوگفت : با داوری داوران متخصص ۳۰ اثر به مرحله دوخت و نمایشگاه رسیده و از مجموع این آثار یک اثر از بانوان و یک اثر از آقایان شایسته تقدیر شد. که به نفرات اول ۱۵ میلیون ریال ، نفرات دوم ۱۰ میلیون ریال و نفرات سوم ۵ میلیون ریال اهدا گردید.
در پایان تشکر میکنم از دوستانی که ما را در اجرای این جشنواره یاری رساندند.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.