تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
کد خبر : 24215

فرماندار اصفهان :برگزاری انتخابات باید براساس مر قانون بوده تا انتخاباتی سالم و در تراز اصفهان برگزار گردد.

فرماندار اصفهان :برگزاری انتخابات باید براساس مر قانون بوده تا انتخاباتی سالم و در تراز اصفهان برگزار گردد.

فرماندار اصفهان :برگزاری انتخابات باید براساس مر قانون بوده تا انتخاباتی سالم و در تراز اصفهان برگزار گردد. فرماندار اصفهان در نخستین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان، با بیان اینکه انتخابات مهمترین رویداد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور است، خاطرنشان کرد: انتخابات، امنیت و سلامت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتخابات

Print Friendly, PDF & Email
فرماندار اصفهان :برگزاری انتخابات باید براساس مر قانون بوده تا انتخاباتی سالم و در تراز اصفهان برگزار گردد. فرماندار اصفهان در نخستین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان، با بیان اینکه انتخابات مهمترین رویداد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور است، خاطرنشان کرد: انتخابات، امنیت و سلامت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتخابات در عرصه داخلی و خارجی کشور بسیار تأثیرگذار است.
به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نخستین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان، با بیان اینکه انتخابات مهمترین رویداد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور است، خاطرنشان کرد: انتخابات، امنیت و سلامت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتخابات در عرصه داخلی و خارجی کشور بسیار تأثیرگذار است.
فرماندار اصفهان افزود: جلسات ستاد امور اجرایی انتخابات باید به طور مرتب برگزار و روند انجام امور انتخابات رصد و پیگیری های لازم صورت پذیرد. سیستانی به نقش محوری و بنیادی فرمانداری در اجرای انتخابات اشاره کرد و گفت: علاوه بر مباحث سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، امور اجرایی به عنوان یکی از مقوله های بسیار مهم است که نحوه و چگونگی آن باید مشخص و واحدهای ذی ربط در این راستا، اقدام نمایند.
وی با تأکید بر لزوم توجه به چگونگی بهتر برگزار شدن انتخابات پیش رو، افزود: در اجرای انتخابات باید از هرگونه کلی گویی اجتناب گردد و اعضای اجرایی انتخابات با برنامه ریزی مدون و طبق زمان بندی، عمل کنند تا انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری برگزار گردد.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه با تکیه بر قانون باید امور را پیگیری کنیم، تأکید کرد: برگزاری انتخابات باید براساس مر قانون بوده تا انتخاباتی سالم و در تراز اصفهان برگزار گردد.
سیستانی با اشاره به اهمیت نقش هیأت های اجرایی در برگزاری مطلوب انتخابات، افزود: هیأت اجرایی نقش مؤثری در ایجاد آرامش، فضاسازی و اجرای باشکوه انتخابات دارد.
وی خاطرنشان کرد:  دستگاه های اجرایی شهرستان باید همکاری و همراهی لازم را با مجموعه فرمانداری در برگزاری مطلوب انتخابات داشته باشند.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان