تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
کد خبر : 24368

۱۵۸۰ سند از ابتدای امسال برای موقوفات اصفهان صادر شد

۱۵۸۰ سند از ابتدای امسال برای موقوفات اصفهان صادر شد

معاون امور حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:۱۵۸۰ سند از ابتدای امسال برای موقوفات اصفهان صادر شدمعاون امور حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:‌ از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۵۸۰ سند موقوفه جدید در استان اصفهان صادر شده است.به گزارش دنیای

Print Friendly, PDF & Email

معاون امور حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
۱۵۸۰ سند از ابتدای امسال برای موقوفات اصفهان صادر شد
معاون امور حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:‌ از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۵۸۰ سند موقوفه جدید در استان اصفهان صادر شده است.
به گزارش دنیای اسرار، حجت الاسلام اصغر توسلی در دیدار با حجت‌الاسلام شوزب شیری مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف با بیان اینکه در پنج محور در این اداره کل فعالیت‌ها دنبال شده است، اظهار داشت: در این زمینه برای صدور سند برای موقوفات استان اصفهان در سال جاری دو هزار سند را در دستور کار داشتیم.
وی افزود: دریافت این میزان سند معادل ۱۷ درصد از اسناد کل موقوفات کشور است که تاکنون یک هزار و ۵۸۰ سند دریافت شده و اکثر این سناد ماده ۲۱ و ۲ با مساحت‌های بسیار زیاد بوده است.
معاون امور حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه اسناد تک رقبه در استان اصفهان زیاد بوده است، ادامه داد:‌ در زمینه تبدیل اسناد دفترچه‌ای نیز ۵۰۰ مورد تکلیف شده بود ۲۹۰ مورد معادل ۶۰ درصد آن محقق شده است.
وی با بیان اینکه در زمینه تجدید اجاره ۶ هزار مورد موظفی داشتیم، اضافه کرد: تاکنون پنج هزار و ۵۶۵ مورد قطعی اجرایی شده است و ۸۰۰ مورد نیز اسکن شده است.
حجت الاسلام توسلی با بیان اینکه عقد ۴۵۰ مورد اجاره جدید نیز در دستور کار بوده است، ابراز داشت: تاکنون ۱۳۹ مورد قرارداد اجاره جدید در استان ثبت شده است.
وی شش هزار و ۴۳۰ بازدید میدانی را در دستور کار استان اصفهان دانست و گفت: از این تعداد تاکنون دو هزار و ۲۵۱ مورد انجام شده، البته ما بقی انجام و ثبت شده اما تصاویر آن ثبت نشده است.
معاون امور حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه طی یک ماه گذشته کمیسیون حقوقی اوقاف اداره کل اوقاف تشکیل شده است، ابراز داشت: حضور مدیرکل حقوقی سازمان اوقاف در این جلسه شایسته بوده و اولین جلسه این کمیسیون تشکیل شد.
وی با بیان اینکه ۵۰۰ پرونده در دستگاه قضایی استان اصفهان در زمینه موقوفات مطرح شده است، افزود: مهم ترین آن مدرسه چمران در شهر اصفهان است که این مدرسه دارای ۶ هزار و ۳۰۰ متر زمین و ۳۵۰ میلیارد تومان ارزش ریالی بود که اجرای حکم داشتیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان