تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر : 28871

احداث شهربازی در ساحل بندرعباس

احداث شهربازی در ساحل بندرعباس

معاون شهردار خبر داد: احداث شهربازی در ساحل بندرعباس معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس گفت: با همکاری بخش خصوصی احداث شهربازی در ساحل بندرعباس آغاز و تجهیزات آن نیز به صورت کامل خریداری شده است. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایمنا، رحمت‌الله دهقانی امروز _دوشنبه، بیست‌وپنجم بهمن‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات احداث شهربازی

Print Friendly, PDF & Email

معاون شهردار خبر داد:

احداث شهربازی در ساحل بندرعباس

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس گفت: با همکاری بخش خصوصی احداث شهربازی در ساحل بندرعباس آغاز و تجهیزات آن نیز به صورت کامل خریداری شده است.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایمنا، رحمت‌الله دهقانی امروز _دوشنبه، بیست‌وپنجم بهمن‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات احداث شهربازی ساحل بندرعباس در دو فاز پیش‌بینی شده است و بخشی از آن در پارک غدیر تا ایام تعطیلات نوروز راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی شهربازی در ساحل بندرعباس، یکی از نیازهای شهروندان برای تفریح است و باعث رونق گردشگری می‌شود، افزود: توسعه در فضای ساحلی و تفریحی باعث اشتغال‌زایی جوانان، افزایش درآمدهای شهری و همچنین کیفیت زندگی بهتر برای شهروندان می‌شود که این مهم نیازمند، ظرفیت‌های مختلف و توسعه ظرفیت‌ها است.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس تصریح کرد: ۹ بوستان ساحلی در این شهر وجود دارد که این بوستان‌ها و فضای سبز ساحلی حدود ۴۴ هکتار از سواحل شهر را به خود اختصاص داده است و توسعه آنها نقش مهمی در حوزه گردشگری دارد.

وی ادامه داد: در خصوص تفریحات دریایی، برنامه‌هایی برای سال آینده پیش‌بینی شده است، البته برای ساماندهی سواحل به همکاری بخش خصوصی با شهرداری نیازمندیم.

دهقانی با اشاره به المان‌های موجود در شهر، افزود: با مشارکت سازمان‌های فضای سبز، فرهنگی و ورزشی در کنار المان‌ها و مجسمه‌های سطح شهر، تابلوهایی تحت عنوان تابلوی راهنما نصب می‌شود که اطلاعاتی در خصوص المان و مجسمه بر روی آن جهت آشنایی شهروندان درج خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته آلاچیق‌ها به‌خاطر شرایط شیوع کرونا دچار مشکل شد؛ لذا برای استفاده مناسب شهروندان، بهسازی و مرمت آلاچیق‌ها در دست اقدام است.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس با اشاره به ورود خودرو در ساحل سورو، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که بخشی از مردم این منطقه در ساحل سورو ارتزاق می‌کنند و برای خود اشتغال ایجاد کرده‌اند مخالف بسته شدن این ساحل هستند؛ با همکاری شورای تأمین شهرستان باید تدبیری اساسی برای این موضوع اندیشیده شود.

وی ادامه داد: برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب سایتی در تل سیاه پیش‌بینی شده است، همچنین خودروهایی با آرم جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در حال جمع‌آوری آنها از سواحل و تمام محلات است؛ لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه مشکل با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند و موضوع را گزارش دهند.

دهقانی گفت: در مجموعه مدیریت شهری به دنبال توسعه و پیشرفت شهر بندرعباس و افزایش رضایت شهروندان هستیم و امیدواریم با همراهی و همکاری دستگاه‌های مربوطه، خدماتی بهینه ارائه کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان