تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 29331

رقابت حدود ۴۴ هزار اصفهانی در آزمون کارشناسی ارشد

رقابت حدود ۴۴ هزار اصفهانی در آزمون کارشناسی ارشد

به گزارش دنیای اسرار:رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: در مجموع ۴۳هزار و ۹۰۴ داوطلب در سه روز در استان اصفهان با هم به رقابت می پردازند. دکتر رضا علی نوروزی، اظهار کرد: رقابت داوطلبان آزمون

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: در مجموع ۴۳هزار و ۹۰۴ داوطلب در سه روز در استان اصفهان با هم به رقابت می پردازند.

دکتر رضا علی نوروزی، اظهار کرد: رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داوطلبان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از فردا چهارشنبه- ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز می‌شود و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه نیز ادامه دارد.

وی افزود: در مجموع ۴۳هزار و ۹۰۴ داوطلب (۲۱۴۳۷ زن و ۲۲۴۶۷ مرد) در مدت سه روز در استان اصفهان در آزمون کارشناسی ارشد امسال با هم به رقابت می‌پردازند که ۲۶ هزار و ۱۴ نفر در شهر اصفهان و ۱۷ هزار و ۸۹۰ نفر در شهرستان‌های این استان داوطلب شرکت در آزمون هستند. آزمون با حضور ۹۴۶۲ نفر شامل ۷۸۲۵ زن و ۳۳۷ مرد در دانشگاه اصفهان و حوزه معلولین برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان اضافه کرد: آزمون روز چهارشنبه صبح در حوزه امتحانی دانشگاه اصفهان با حوزه معلولین با حضور ۳۰۰۸ نفر که ۱۵۱۷ زن و ۱۴۹۱ مرد هستند برگزار می شود. همچنین صبح روز پنج‌شنبه ۳۳۲۶ نفر شامل ۳۲۵۸ زن و ۶۸ مرد و صبح جمعه، ۳۱۲۸ نفر شامل ۳۰۵۰ زن و ۷۸ مرد هستند که باهم به رقابت می‌پردازند.

دکتر نوروزی افزود: در شهر اصفهان روز چهارشنبه ۳۴۵۰ نفر، روز پنج شنبه ۱۲ هزار و ۴۴۱ نفر و روز جمعه ۱۰ هزار و ۱۲۳ نفر شرکت می کنند.

وی بابیان این که آزمون رأس ساعت هشت صبح آغاز می‌شود، تصریح کرد: در حوزه‌های امتحانی از ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد. توصیه می‌شود داوطلبان مسیر تردد خود را روز قبل از آزمون شناسایی کنند و زمان ورود خود به حوزه‌های امتحانی به دقایق پایانی موکول نکنند که تجمع ایجاد نشود.

دکترنوروزی ادامه داد: داوطلبان از آوردن وسایل اضافی مانند کیف‌دستی، ساک ورزشی، کتاب و هرگونه یادداشت، ماشین‌حساب، هر نوع پیجر، تلفن همراه حتی به‌صورت خاموش، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و …. به جلسه امتحانی اکیداً خودداری کنند.

وی، همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن از ابتدای آزمون تا پایان برگزاری و خروج از حوزه امتحانی را الزامی اعلام کرد و گفت: توصیه می‌شود به‌منظور رعایت شیوه‌های نامه‌های بهداشتی هنگام ورود و خروج به حوزه حداقل فاصله (یک متر) خود با دیگر متقاضیان را حفظ کنند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، در مجموع ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب (با احتساب علاقه‌مندی به شرکت در مجموعه امتحانی دوم) متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال هستند. از این تعداد ۳۳۹ هزار و ۹۰۶ نفر داوطلب زن و سایر داوطلبان مرد هستند. این آزمون با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ۱۸۶ شهرستان، ۳۸۶ حوزه اصلی اندیشیده شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان