تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 30042

مرکز آموزش شهید صیاد نزاجا و بسیج ناحیه ۳ اصفهان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

مرکز آموزش شهید صیاد نزاجا و بسیج ناحیه ۳ اصفهان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش  دنیای اسرار:برگزاری نشست فرهنگی مشترک مابین مرکز آموزش علمی کاربردی شهید صیاد نزاجا و کانون بسیج فرهنگیان ناحیه ۳ استان اصفهان برگزار شد. در این جلسه که با حضور ترابی رئیس بسیج فرهنگیان ناحیه ۳ استان اصفهان، دکتر امیر حمزه عرب پور مدرس و حقوقدان و از مدرسین مرکز، مهندس رادمهر سرپرست شورای

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش  دنیای اسرار:برگزاری نشست فرهنگی مشترک مابین مرکز آموزش علمی کاربردی شهید صیاد نزاجا و کانون بسیج فرهنگیان ناحیه ۳ استان اصفهان برگزار شد.
در این جلسه که با حضور ترابی رئیس بسیج فرهنگیان ناحیه ۳ استان اصفهان، دکتر امیر حمزه عرب پور مدرس و حقوقدان و از مدرسین مرکز، مهندس رادمهر سرپرست شورای تعامل و تبادل نظر دانشجویی مرکز و‌ ‌خانم‌ آزادمهر معاون فرهنگی حوزه بسیج اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ استان اصفهان، سرپرست مرکز آموزش شهید صیاد نزاجا با اشاره و ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز آموزشی گفت: مرکز شهید صیاد نزاجا با وجود رشته های مختلف در حوزه مدیریت و خدمات اجتماعی و همچنین رشته های بسیار منحصر به فرد در حوزه ورزش و با وجود امکاناتی که در این زمینه دارد می تواند همکاری بسیار نزدیکی با مجموعه بسیج ناحیه در برنامه ریزی و برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی داشته باشد.
گفتنی است در ادامه تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین این مرکز آموزشی و بسیج ناحیه ۳ اصفهان منعقد شد. آموزش بسیجیان در قالب دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و دوره های کوتاه مدت و همکاری فرهنگی در حوزه نشریه‌ علم نافع و کانون نشر تفکر و بیانات حضرت امام خامنه ای از مفاد این تفاهم نامه بود.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان