تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر : 30316

سرقت ۱۰۰ میلیاردی در مرخصی از زندان

سرقت ۱۰۰ میلیاردی در مرخصی از زندان

 فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقی که ۱۰۰ میلیارد ریال سکه و طلا از منازل طلافروش های شهرستان نجف آباد سرقت کرده بود، خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سردار” محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان نجف آباد

Print Friendly, PDF & Email

 فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقی که ۱۰۰ میلیارد ریال سکه و طلا از منازل طلافروش های شهرستان نجف آباد سرقت کرده بود، خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:سردار” محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان نجف آباد و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع با حساسیت خاصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات صورت گرفته حاکی از این بود که سارق سوژه های سرقت خود را از بین طلافروش ها انتخاب کرده و پس از تعقیب و شناسایی منازل آنها در فرصتی مناسب که خانه آنها خالی از سکنه بوده به صورت حرفه ای وارد منازل شده و طلاجات موجود را به سرقت می برد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از بررسی دقیق صحنه های وقوع جرم و جمع آوری آثار و ادله های لازم سرانجام با تیزهوشی تمام رد پای یکی از سارقان سابقه دار که اهل و ساکن یکی از شهرستان های استان بود را در این سرقت ها به دست آوردند.
این مقام ارشد انتظامی توضیح داد: کارآگاهان در جستجوی هوشمندانه برای دستگیری متهم بودند که دریافتند وی به جرم سرقت های متعدد منازل در زندان اصفهان به سر می برد و سرقت های رخ داده را در زمان های مرخصی خود انجام می داده است.
سردار میرحیدری ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم از زندان تحویل و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد منتقل شد که در نهایت هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد به سرقت بیش از ۱۰۰ قطعه سکه طلا و یک کیلو طلاجات با نگین های برلیان از منازل ۴طلافروش شهرستان نجف آباد اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: متهم در اعترافات خود عنوان کرد که اموال مسروقه را به ۲ مالخر فروخته و از محل فروش آنها اقدام به خرید دو باب منزل مسکونی و یک دستگاه خودروی شاسی بلند کرده است که با راهنمایی وی تمامی این اموال شناسایی و توقیف شده و مالخران نیز دستگیر و پس از اینکه به جرم خود اعتراف کردند، همگی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.#

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان