تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 30353

پرداخت تسهیلات اشتغال به ۳ هزار و ۴۲۸ مددجوی اصفهانی

پرداخت تسهیلات اشتغال به ۳ هزار و ۴۲۸ مددجوی اصفهانی

با هدف ایجاد و پایدارسازی اشتغال، به ۳ هزار و ۴۲۸ مددجوی اصفهانی، تسهیلاتی بالغ بر ۲۶۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است. به گزارش دنیای اسرار: احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: به ۳ هزار و ۴۲۸ مددجوی اصفهانی، تسهیلاتی بالغ بر ۲۶۰ میلیارد

Print Friendly, PDF & Email

با هدف ایجاد و پایدارسازی اشتغال، به ۳ هزار و ۴۲۸ مددجوی اصفهانی، تسهیلاتی بالغ بر ۲۶۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

به گزارش دنیای اسرار: احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: به ۳ هزار و ۴۲۸ مددجوی اصفهانی، تسهیلاتی بالغ بر ۲۶۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های اشتغال در رسته های مختلف انجام می شود، ادامه داد: بیشترین پرداخت تسهیلات در بین ۳ هزار و ۴۶۳ پرونده، برای ایجاد و پایدارسازی اشتغال هزار و ۵۸۲ نفر از مددجویان تحت حمایت در مشاغل خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۳۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

احمد رضایی، با بیان اینکه مددجویان در مشاغل کشاورزی، دام و طیور نیز فعالیت گسترده ای دارند، ادامه داد: با توجه به اینکه این رسته اشتغال یکی از بنیادی ترین مشاغل در جوامع محسوب می شود، از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۸۴ مددجو با دریافت ۴۶ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان تسهیلات، مشغول به کار شدند.

وی همچنین مشاغل صنعتی و حمل و نقل را از دیگر حوزه های اشتغال مددجویان مطرح کرد و گفت: در این دو زمینه تاکنون به ۷۱۹ نفر، بیش از ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، با اعلام اینکه این نهاد برای تقویت و احیای هنر صنایع دستی و فرش در استان نیز گام برمی دارد، افزود: درحال حاضر ۴۴۳ مددجو با دریافت تسهیلاتی بیش از ۱۳ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در حوزه صنایع دستی مشغول به فعالیت هستند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان