تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
کد خبر : 30606

دشمنی با فراجا، دشمنی با ملت است / تمام قد حامی و پشتیبان نیروهای انتظامی هستیم

دشمنی با فراجا، دشمنی با ملت است / تمام قد حامی و پشتیبان نیروهای انتظامی هستیم

به گزارش دنیای اسرار: عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی شبانه روز برای برقراری امنیت و آرامش مردم تلاش می کند گفت: هر کس و هر نهادی که با فراجا دشمنی کند آن شخص و ان نهاد دشمن ملت است. حجت الاسلام “حسین میرزایی” در حاشیه حضور

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی شبانه روز برای برقراری امنیت و آرامش مردم تلاش می کند گفت: هر کس و هر نهادی که با فراجا دشمنی کند آن شخص و ان نهاد دشمن ملت است.

حجت الاسلام “حسین میرزایی” در حاشیه حضور در فرماندهی انتظامی استان اصفهان و دیدار با سردار “محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: امروز در این مکان حضور پیدا کردیم که هم از زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی به خصوص در حوادث اخیر که در آماده باش کامل بسر می بردند قدردانی کنیم و هم به آنها دلگرمی دهیم و اعلام کنیم که تمام قد حامی و پشتیبان آنها هستیم.

وی به هجمه هایی که در حوادث اخیر بر علیه نیروهای فراجا شد اشاره کرد و اظهار داشت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی شبانه روز برای برقراری امنیت و آرامش مردم تلاش می کند و معتقدم هر کس و نهادی که با این فرماندهی دوست باشد و به او کمک کند آن شخص و آن نهاد دوست ملت ایران است و هر کس و هر نهادی هم که با فراجا دشمنی کند آن شخص و آن نهاد دشمن ملت خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که در حوادث اخیر به پلیس حمله کردند و به خودروی پلیس، آمبولانس و به اموال عمومی آسیب زدند مردم نبودند بلکه ضد مردم بودند.

حجت الاسلام میرزایی اظهار داشت: امروز همه اقشار مردم، گروه ها، احزاب و تشکل های مختلف جامعه بر سر اینکه حمله کنندگان به خودروی پلیس، آمبولانس و اموال عمومی و کسانی که مسجد و پرچم کشور را آتش زده و چادر از سر زنان کشیدند معترض نبوده بلکه آشوبگر و اجیر شده دشمن بودند با هم اتفاق نظر دارند و همین موضوع باعث اتحاد و همبستگی بیشتر در داخل کشور شده است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراجا در حوادث اخیر علی رغم اقتداری که داشت مظلوم واقع شد گفت: طبق دستور سازمانی که ابلاغ شده بود هیچ نیروی پلیسی از سلاح گرم برعلیه اغتشاشگران استفاده نکرد در حالی که اغتشاشگران هم از سلاح سرد و هم سلاح گرم استفاده می کردند و همین امر نیز منجر به شهادت تعدادی از مدافعان امنیت شد و این موضوع نشان می دهد نیروهای پلیس ما در کمال اقتدار و داشتن سلاح مظلوم واقع شدند.

حجت الاسلام میرزایی، حمایت و تقویت نیروی پلیس کشور را وظیفه دولت و مجلس عنوان کرد و اظهار داشت: مجلس آمادگی کامل دارد تا در زمینه تامین تجهیزات، امکانات و سایر مواردی که مورد نیاز فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است به این فرماندهی کمک کند و انشاء الله در وقت خود و با روش های قانونی که در اختیار داریم این حمایت ها را انجام خواهیم داد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان