تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 31010

در همایش گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، در اصفهان عنوان شد:فعالان حوزه راهداری و حمل‌ونقل در توطئه اخیر دشمنان را ناکام گذاشتند  

در همایش گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، در اصفهان عنوان شد:فعالان حوزه راهداری و حمل‌ونقل در توطئه اخیر دشمنان را ناکام گذاشتند   

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: فعالان حوزه حمل‌ونقل، طی دوماه اخیر به‌خصوص دو هفته پیش، با شکست توطئه دشمنان گام بزرگی برداشتند و اجازه ندادند توقفی در فعالیت این حوزه رخ دهد.   به گزارش دنیای اسراربه نقل از ربیع،فرزاد دادخواه در همایشی که به مناسبت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری با

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: فعالان حوزه حمل‌ونقل، طی دوماه اخیر به‌خصوص دو هفته پیش، با شکست توطئه دشمنان گام بزرگی برداشتند و اجازه ندادند توقفی در فعالیت این حوزه رخ دهد.

 

به گزارش دنیای اسراربه نقل از ربیع،فرزاد دادخواه در همایشی که به مناسبت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: این روز یادآور فرمان امام در تخلیه بار بنادر است، در این روز رانندگان به فرمان حضرت امام برای تخلیه بار بنادر لبیک گفتند و تمام کالاهای انبار شده در بنادر را تخلیه کردند تا آذوقه و مواد ضروری مردم به دستشان برسد.

 

وی افزود: با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب، فعالان حوزه حمل‌ونقل بدون چشم‌داشتی به کار و فعالیت خود ادامه دادند، نمونه این تلاش مجاهدانه نیز حماسه‌ای بود که این عزیزان بعد از دو سال همه‌گیری کرونا در اربعین حسینی خلق کردند و در بخش مسافر خوش درخشیدند.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: این فعالان طی دو ماه اخیر به‌خصوص دو هفته پیش، با شکست توطئه دشمنان گام بزرگی برداشتند و اجازه ندادند توقفی در فعالیت و حوزه حمل‌ونقل رخ دهد.

 

دادخواه افزود: از پلیس راهور و اورژانس که در حوزه راه و حمل‌ونقل فعالیت مجاهدانه می‌کنند، کمال تقدیر را دارم.

 

رانندگان در برهه‌های مختلف دشمنان را نگران کردند

 

در ادامه نیز استاندار اصفهان گفت:صنف رانندگان در برهه‌های مختلف دشمنان را نگران کردند همانطور که در دوره دفاع مقدس یکی از اقشار بسیار موثر که با جان و مال به میدان آمدند صنف حمل و نقل کشور بودند.

 

سید رضا مرتضوی ، با بیان اینکه حمل و نقل ریلی کشور پس از انقلاب از رتبه ۳۱ دنیا به رتبه ۶ رسیده‌، ادامه داد: حمل و نقل هوایی بار ۱۸ برابر و حمل و نقل مسافری ۲۵ برابر رشد داشته است.

 

وی با اشاره به توسعه ۱۲۵۰ برابری راه‌های روستایی، ادامه داد: آزادراه‌های کشور نیز پس از انقلاب ۸۰۰ درصد رشد داشته که این آمار تا سه سال قبل است.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان