تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
کد خبر : 31034

کشف ۳ هزار فشنگ جنگی در طرح ذوالفقار۲

کشف ۳ هزار فشنگ جنگی در طرح ذوالفقار۲

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح ذوالفقار۲،مأموران انتظامی این فرماندهی موفق به کشف۳۲ قبضه انواع سلاح گرم و بیش از۳هزارفشنگ جنگی شدند. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”حسین بساطی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: طرح ذوالفقار۲ با هدف ارتقاءامنیت اجتماعی با بکار گیری توان حداکثری کارکنان این فرماندهی در سطح

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح ذوالفقار۲،مأموران انتظامی این فرماندهی موفق به کشف۳۲ قبضه انواع سلاح گرم و بیش از۳هزارفشنگ جنگی شدند.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”حسین بساطی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: طرح ذوالفقار۲ با هدف ارتقاءامنیت اجتماعی با بکار گیری توان حداکثری کارکنان این فرماندهی در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در اجرای این طرح که با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد مأموران موفق شدند با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی تعداد۱۰ قبضه سلاح جنگی،۱۰قبضه سلاح شورشی و شکاری غیرمجاز ، ۱۲ قبضه سلاح بادی غیرمجاز،۱۶۳ تیغه انواع سلاح سرد و بیش از ۳ هزار فشنگ جنگی کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این راستا تعداد۱۰ نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که با وارد کردن و نگهداری سلاح های غیر مجاز سعی در ناامن کردن جامعه دارند بدانند پلیس با تلاش و اقدامات شبانه روزی خود با قاطعیت با این افراد برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به مخلان امنیت و آرامش شهروندان را نخواهد داد و در این راه از مردم می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان