تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
کد خبر : 36903

حضور هلدینگ پتروپالایش اصفهان در ۲ نمایشگاه پژوهش و فناوری 

حضور هلدینگ پتروپالایش اصفهان در ۲ نمایشگاه پژوهش و فناوری 

  رئیس اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: این هلدینگ همزمان با هفته پژوهش در ۲ نمایشگاه پژوهش و فناوری در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه اصفهان حضور یافت.   به گزارش دنیای اسرار: محسن مرادمند با اشاره به برنامه‌های هفته پژوهش اظهار داشت: مقوله پژوهش و فناوری در هلدینگ پتروپالایش به

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: این هلدینگ همزمان با هفته پژوهش در ۲ نمایشگاه پژوهش و فناوری در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه اصفهان حضور یافت.

 

به گزارش دنیای اسرار: محسن مرادمند با اشاره به برنامه‌های هفته پژوهش اظهار داشت: مقوله پژوهش و فناوری در هلدینگ پتروپالایش به عنوان اصلی مهم در دستور کار قرار دارد و از این رو برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در این عرصه حضور در رویدادهای علمی و فناوری از رویکردهای این مجموعه است.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته پژوهش ۲ نمایشگاه علمی و پژوهشی در اصفهان برپا شده که هلدینگ پتروپالایش اصفهان در آنها حضور پر رنگ دارد، تصریح کرد: یکی از این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه پژوهش و فناوری در برج فناوری شهرک علمی تحقیقاتی است که از ۱۳ تا ۱۵ آذرماه ادامه دارد.

 

وی افزود: هلدینگ پترو پالایش اصفهان همراه با سه شرکت زیر مجموعه خود شامل مشعل پویا، اکسیر ایرانیان و سهروردی صفاهان در این نمایشگاه حضور یافته است.

رئیس اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پترو پالایش اصفهان با اشاره به اینکه در نمایشگاه پژوهش و فناوری برج فناوری شهرک علمی و فناوری شرکت های دانش بنیان حضور یافته و با صنایع بزرگی همچون هلدینگ پتروپالایش اصفهان، فولاد مبارکه، ذوب آهن و غیر ارتباط می‌گیرند گفت: در این ارتباط شرکت‌های دانش بنیان داشته‌های خود را برای صنایع بزرگ معرفی و همچنین صنایع بزرگ نیز نیازهای خود را در حوزه قطعات، مواد اولیه و تجهیزات وارداتی اعلام می‌کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه زمینه حضور شرکت‌های دانش بنیان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای پیشبرد اهداف این هلدینگ پیش بینی شده است، افزود: ما این آمادگی را داریم که مطالعات و رساندن پروژه‌های شرکت‌های دانش بنیان به مرحله آزمایشگاهی را فراهم کنیم و پس از آن محصول تولید شده را در صورت امکان با همکاری خود شرکت دانش بنیان و در غیر این صورت با همکاری شرکت‌های بزرگتر به تولید انبوه برسانیم.

 

وی اضافه کرد: نمونه بارز این همکاری در پروژه KHT و تعدادی دیگر از واحدهای پالایشگاهی است که با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه در حال بهره‌برداری است.

 

مرادمند با اشاره به رویداد پژوهش و فناوری در دانشگاه اصفهان نیز گفت: در این رویداد که با محوریت ارتباط صنعت و دانشگاه برنامه‌ریزی شده مسئولان شرکت‌های بزرگ همچون هلدینگ پترو پالایش اصفهان، فولاد مبارکه، ذوب آهن، گروه صنعتی انتخاب و غیر حضور دارند ‌و ارتباط شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاهیان و صنایع را تعریف می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه در این رویداد استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه و اعضای هیئت علمی برای پروژه‌های توسعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در دستور کار است، تصریح کرد: این بار نیز می‌تواند بار علمی بهره‌برداری از پروژه‌ها را در هلدینگ پتروپالایش اصفهان تقویت کند.

 

رئیس اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پتروپالایش اصفهان اضافه کرد: رویداد پژوهش و فناوری در دانشگاه اصفهان به دلیل افزایش آلاینده‌های جوی تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان