تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر : 37429

آمریکا و انگلیس با حمله به یمن راه به جایی نخواهند برد

آمریکا و انگلیس با حمله به یمن راه به جایی نخواهند برد

امام جمعه موقت اصفهان: آمریکا و انگلیس با حمله به یمن راه به جایی نخواهند برد امام جمعه موقت اصفهان گفت:آمریکا و انگلیس با حمله به یمن یکی از احمقانه‌‌ترین اقدامات خود را مرتکب شدند و راه به جایی نخواهند برد. به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان گفت:

Print Friendly, PDF & Email

امام جمعه موقت اصفهان:
آمریکا و انگلیس با حمله به یمن راه به جایی نخواهند برد
امام جمعه موقت اصفهان گفت:آمریکا و انگلیس با حمله به یمن یکی از احمقانه‌‌ترین اقدامات خود را مرتکب شدند و راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان گفت: شب گذشته آمریکا و انگلیس با حمله به یمن یکی از احمقانه‌‌ترین اقدامات خود را مرتکب شدند و به صورت آشکار حاکمیت یمن را نقض کردند، اما نمی‌دانند راه به جایی نخواهند برد و این موضوع نشان دهنده شکست استکبار در جنگ غزه است.

وی بیان داشت: هر زمان که استکبار جهانی ضربه خورده‌ گروه‌های تروریستی خود را به میدان آورده‌ است و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی فلسطین در چنگ با رژیم صهیونیستی باشیم.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه موضوع غزه مصداق عینی قدرت مردمی است،افزود: مردم غزه رژیم صهیونیستی را شکست داده‌اند و رژیم کودک‌کش اسرائیل هنوز نتوانسته پیروزی در برابر مقاومت بدست آورد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: حملات رژیم کودکش اسرائیل و آمریکای جنایتکار در طی ۱۰۰ روز نشان از درماندگی آنها است، و با حمله شب گذشته آمریکا و انگلیس به یمن حاکمیت این کشور را نقض کردند که این موضوع نشان دهنده شکست استکبار در جنگ غزه است.

وی بیان کرد:امام زمان(عج) در راستای تقوای الهی می‌فرمایند «خداوند ما را در راه خودش هدایت و استقامت به ما کرامت فرماید»، زیرا انسان بین همه‌ی موجودات و در منظومه هسته‌ای دارای کرامت ذاتی دارد اما کرامت ویژه انسان حضور در مسیر خداوند و استقامت در راه الهی است که نصیب همه‌ی انسان‌ها نمی‌شود و اگر خداوند این کرامت را به انسان عطا نکند هدایت نخواهد شد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: برخی انسان‌ها که ادعای دینداری داشتند نتوانستند در مسیر الهی استقامت کنند و خداوند در سوره جن تاکید می‌کند اگر در مسیر الهی استقامت کردید بهشت نصیب شما خواهد شد و استقامت شرط هدایت الهی است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه معجزه است،گفت: در نظام مردم سالاری دینی نقش اساسی را مردم ایفا می‌کنند، دشمن از این موضوع واهمه دارد و سعی می‌کند مردم را از انقلاب دور کند، اما ملت همیشه در صحنه ایران با بصیرت و آگاهی در انتخابات پیش رو باید مستحکم راهبرد امام (ره) را نگه دارند و پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان