تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 4019

شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان زنگ مهر و مقاومت رابه مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه بهار آزادی به صدا درآورند.

شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان زنگ مهر و مقاومت رابه مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه بهار آزادی به صدا درآورند.

پایگاه خبری دنیای اسرار شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان زنگ مهر و مقاومت رابه مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه بهار آزادی به صدا درآورند. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان ، شهردار فلاورجان و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان سرکار خانم دکتر ا… دادیان در آیین نواختن

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان زنگ مهر و مقاومت رابه مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه بهار آزادی به صدا درآورند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان ، شهردار فلاورجان و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان سرکار خانم دکتر ا… دادیان در آیین نواختن زنگ سال تحصیلی جدید در دبیرستان بهار آزادی حضور یافتند . دراین مراسم حجت الاسلام قدوسی امام جمعه شهر فلاورجان ، مهندس علی ساعدی فرماندار شهرستان فلاورجان ، آقای رحیمی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان و دیگر مقامات و مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند.

پیام شهردار فلاورجان در خصوص بازگشایی مدارس بدین شرح است :
خوشحالم امروز در جمع دانش آموزان عزیزی که سرمایه های کشور هستند و معلمان فرهیخته و نخبگان شهر حضور یافتم ، دانش آموزان عزیز از امروز تلاش مضاعفی را برای تقویت بنیه علمی و فرهنگی شان آغاز می کنند و معلمان نیز با ایثار و فداکاری شان گام برداشتن در راه انتقال علم و معرفت به جوانان را از سرمی گیرند.
وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید بیش ازهر چیز تحت آموزه های جاودانه آموزگار بزرگ انسانیت ، شهامت ، شهادت، آزادی و عزت حضرت اباعبدالله حسین(ع) قرار دارد و باید رفتار ، گفتار و آموزه های آن آموزگار بزرگی که ۱۴ قرن پیش به ما شهامت، ایثار و ظلم ستیزی را آموخت، همیشه در مقابل چشم همه معلمان و دانش آموزان باشد.
مهندس جواد نصری با بیان اینکه قیام کربلا شور وشعور را برای ما یادگار گذاشته است، تصریح کرد: معلمان فرهیخته و دانش آموزان عزیز این توانایی را دارند که از هر دو حیث خودشان را تقویت کنند و امیدوارم هر کدام از آنان پیروان واقعی مکتب امام حسین (ع) باشند.
وی با بیان انتظارات خود از دانش آموزان عنوان نمود : امیدوارم دانش آموزان و دانشجویان به بهبود زیست شهری و زندگی شهروندی کمک کنند . ضمن اینکه آنان باید شهروندان شایسته ای برای شهر فلاورجان باشند و در عین حال دیگران را تشویق کنند تا به حقوق شهروندی و اخلاق شهروندی پایبند باشند.
به گفته شهردار فلاورجان ، شهر برای همه شهروندان است و شهرداری تنها خدمتگزار مردم و تسهیل گر فعالیت های شهری است و تا زمانی که همه شهروندان در قبال شهراحساس مسئولیت نکنند نمی توان شهر را آباد نمود و به آرامش و آسایش رسید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان