تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
کد خبر : 5279

امضای توافقنامه همکاری بین شرکت گاز و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

امضای توافقنامه همکاری بین شرکت گاز و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

امضای توافقنامه همکاری بین شرکت گاز و ادارهکل آموزش و پرورش استان اصفهان درراستای ارتقاء فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گازطبیعی شرکت گاز و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان توافقنامه همکاری امضاءکردند. دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، این توافق نامه به منظور توسعه و ترویج  فرهنگ ایمنی و مصرف

Print Friendly, PDF & Email

امضای توافقنامه همکاری بین شرکت گاز و ادارهکل آموزش و پرورش استان اصفهان

درراستای ارتقاء فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گازطبیعی شرکت گاز و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان توافقنامه همکاری امضاءکردند.

دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، این توافق نامه به منظور توسعه و ترویج  فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی با استفاده از ظرفیت ها وتوانمندی های فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش منعقد شد که طی آن آموزش، اطلاع‎رسانی و توسعه فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی در سطح ادارات آموزش و پرورش استان و مدارس استان اصفهان با هدف انتقال آموزش‎های فوق به خانواده‎ها تصویب گردید.

طی این تفاهم نامه، تا پایان سال تحصیلی جاری توافق گردید؛ اداره کل آموزش و پرورش استان نسبت به اعلام تعداد و فهرست اسامی معاونین پرورشی به تفکیک شهرستان‎ها اقدام  نماید، فضای آموزشی مناسب  جهت برگزاری جلسات آموزشی تخصیص دهد و شرکت گازاستان اصفهان نسبت به تأمین استاد، تهیه محتوا و اجرای دوره آموزشی در هر شهرستان اقدام کند.

همچنین مقرر گردید، فهرست اسامی مسئولین خدمات و نمایندگان فنی ادارات آموزش و پرورش استان به منظور حضور در دوره بازآموزی تخصصی ایمنی و مصرف بهینه گاز مدارس توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام گردد.

بازرسی دوره‎ای گاز از مدارس توسط مسئولین خدمات و نمایندگان فنی ادارات آموزش و پرورش استان و رفع اشکالات لوله‎کشی داخلی مدارس توسط اداره کل آموزش و پرورش استان، برنامه‎ریزی در خصوص اطلاع‎رسانی و فرهنگ‎سازی دانش‎آموزانپایه ششم مدارس با همکاری مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش توسط شرکت گازاستان ، ارسال پیام‎های هفتگی ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی از طریق اتوماسیوناداری برای تمامی مدارس استان توسط اداره کل آموزش و پرورش از دیگر مواردی بود که بین این دو سازمان مورد توافق قرار گرفت.

همچنین بر اساس این توافق نامه، مقرر شد از طرح‎های پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان در زمینه گاز طبیعی توسط شرکت گاز استان، حمایت گردد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان