تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 6202

جن قلابی آشنای خانوادگی بود

جن قلابی آشنای خانوادگی بود

جن قلابیآشنای خانوادگی بود معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فردی که در پوشش جن به منزل یکی از شهروندان می رفته و موجبات وحشت آنها را فراهم کرده بود، خبر داد. دنیای اسرار:سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از

Print Friendly, PDF & Email

جن قلابیآشنای خانوادگی بود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فردی که در پوشش جن به منزل یکی از شهروندان می رفته و موجبات وحشت آنها را فراهم کرده بود، خبر داد.

دنیای اسرار:سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس و اعلام این موضوع که حدود ۲ سالی است یک جن وارد منزل آنها می شود و با جابه جایی وسایل منزل باعث وحشت شده، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام یک سری کارهای تخصصی متوجه شدند، فردی میانسال با پوشش چادر زنانه وارد منزل آنها می شود که بلافاصله او را شناسایی و دستگیر می کنند.

سرهنگ کریمی بااشاره به اینکه این فرد از آشنایان شاکی بود، بیان داشت: متهم در اعترافات خودانگیزه خود را حسادت و برهم زدن آرامش اعضای این خانواده دانست.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد دستگیر شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

معاون اجتماعیفرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه این فرد از اعتماد شاکیسوء استفاده و اقدام به کپی برداری از کلیدهای منزل کرده و هنگامی که منزل خالی ازسکنه بود داخل منزل می شده و با جابه جایی وسایل منزل و بازکردن آب موجب وحشت وترس اعضای این خانواده را فراهم می کرده است به مردم توصیه کرد: هر گونه اخبار و موضوعمشکوک را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید، به هیچ وجه به افراد غریبه و ناشناساعتماد نکنید و کلید های منازل خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.#

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان