تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
کد خبر : 6400

استاندار اصفهان: نیاز آبی کشاورزان با افزایش خروجی سد در روزهای آینده تامین خواهد شد

استاندار اصفهان: نیاز آبی کشاورزان با افزایش خروجی سد در روزهای آینده تامین خواهد شد

استاندار اصفهان: نیاز آبی کشاورزان با افزایش خروجی سد در روزهای آینده تامین خواهد شد دکتر عباس رضایی اعلام کرد: برای تامین نیاز آبی کشاورزان در بهمن ماه آب در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت و مدت زمان جاری شدن آب زاینده رود هفته آینده مشخص می شود. دنیای اسراربه نقل از اداره کل روابط

Print Friendly, PDF & Email
استاندار اصفهان: نیاز آبی کشاورزان با افزایش خروجی سد در روزهای آینده تامین خواهد شد

دکتر عباس رضایی اعلام کرد: برای تامین نیاز آبی کشاورزان در بهمن ماه آب در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت و مدت زمان جاری شدن آب زاینده رود هفته آینده مشخص می شود.

دنیای اسراربه نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان. دکتر عباس رضایی در حاشیه جلسه کارگروه ماده۱۱ در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تدابیر صورت گرفته برای تامین آب کشاورزان، اظهارداشت: مدت زمان جاری شدن آب زاینده رود و حجم افزایش یافته از خروجی این سد هفته آینده مشخص می شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه سنجش و اعلام میزان افزایش خروجی از سد و مدت دوره بازگشایی زاینده رود از وظایف وزارت نیرو است، اظهار داشت: این مقدار با میزان سنجی و جمع بندی مقادیر بارش های اخیر مشخص خواهد شد.
رضایی اولویت اصلی در موضوع آب را تامین آب آشامیدنی خواند و تصریح کرد:مساله کشت کشاورزان نیز زمان خاص خودش را دارد و پس از هماهنگی با صنف کشاورزان، شرکت آب منطقه ای و جهاد کشاورزی، وزارت نیرو پذیرفت که با حداکثر ریسک، آب به مدت محدود برای کشت این دوره در رودخانه جاری گردد.
استاندار اصفهان اضافه کرد: کشت جاری حداکثر می تواند از بهمن ماه آغاز گردد.
عباس رضایی با بیان اینکه تامین آب آشامیدنی ضروری ترین و اصلی ترین مساله به شمار می رود، افزود: همه اقشار و صنوف مختلف به ویژه صنف زحمتکش کشاورزان هم به این موضوع اعتقاد دارند و باید در این خصوص تدابیر ویژه صورت گیرد.
تعداد بازدید:
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان